bl regelaar 50A vor maar 12 dollar?? kan het nog goedkoper??

De 40A regelaar lijkt me ook wel interesant. Iets kleiner qua formaat.
SUP40A.jpg

SUP50A.jpg

Ik ben erg benieuwd of ze een beetje goed aanlopen. Lijkt me erg leuk voor die prijs :)

heb ze ook al zien staan
weet wel niet of ze van goede kwaliteit zijn maar voor dat geld kan je niet slecht zijn
als iemand iets meer weet over de kwaliteit laat maar iets weten

Niels,

even "Email me when this item arrives" aanklikken en je wordt automatisch gemeld wanneer het weer voorradig is ... :D ben je zeker op tijd om te bestellen als er voorraad is.

Gr,
Menno

Hmm voor de BEC

De lagere (10/18/20 A) hebben maar een 1A BEC. Verklaard de Prijs.

2A (of toch wel minimaal 1,5) is wel zo prettig als je werkt met 4 servo's.

Achja, kan nooit te mooi zijn he.

heb de 60amp van 27 dollar op een .50 heli zitten. werkt perfect.
die towerpro 50 amp komt op een extra 300 van 1m40.
en kon het niet laten toen ik deze idd zag. gokte al dat die snel weg zouden zijn, dus had ze gelijk maar besteld! ben benieuwd :D.
Als ze half zo goed zijn als die andere ben ik blij :).

was in een paar uur uitverkocht dacht ik...

Ik heb net eens zitten kijken op de HC site. Mijn wishlist bestaat uit 26 items, varierend van dingen die ik nog wil hebben tot stekkertjes 'om mee te bestellen'. Van deze (redelijk willekeurige) artikelen zijn er wel 7!!! op voorraad :puppydogeyes:. Eigenlijk triest. Ik hou er niet zo van om spullen in backorder te zetten, want bij sommige zaken kan dat lang duren. Zo ben je haast verplicht om je spulletjes één voor één te bestellen. Als je wacht met bestellen tot alles wat je wil op voorraad is ben je met pensioen voordat eea vliegt. Erg jammer. Het is dat ze zoveel mooie spullen hebben voor weinig....

sommige dingen moet je trouwens ook niet op gaan wachten, die komen gewoon niet meer. Van veel artikelen hebben ze ook vergelijkbare dingen die wel op voorraad zijn. Creatief zoeken en bestellen.. het zou je hobby maar zijn! hahaha.. huuuh, hoeps..

Ik heb vandaag 2 regelaars uit deze reeks besteld de 10A versie en de 18A beide kosten $7,95 dus dat is nog eens een leuk prijsje om te proberen.
De 18A versie is out of stock maar er schijnt begin maart, een dezer dagen dus een grote aanlevering van spullen te zij o.a. deze regelaar.

@gor bl=borstelloos

Servo's

Vraag aan de Sietse (of iemand anders ;-)

Hebben jij hier wel eens servo's besteld? Wat zijn de ervaringen? Welke zou ik moeten kopen onder de 9 gram?

groet,
Alex

Ik heb al eens servo's gehad van UH de 9grams die bevallen erg goed en doen echt niet onder voor de nederlands towerpro's. Bij deze zending zitten ook 5 grams servo's en die zullen wellicht ook goed bevallen.

Vraag aan de Sietse (of iemand anders ;-)

Hebben jij hier wel eens servo's besteld? Wat zijn de ervaringen? Welke zou ik moeten kopen onder de 9 gram?

groet,
Alex

de 9 grams HXT's zijn zeer goed en exact hetzelfde als de TP's van RCTechnics; ik heb ze in diverse vliegtuigen zitten, o.a. in een Minimag die al 2 jaar zeer intensief wordt ingezet: precies, snel, sterk, geen speling en geen uitval

de 5 grams HXT's zijn ook prima, maar merkbaar een stukje slapper; als je niet op die paar gram hoeft te letten zou ik zeker de 9 grams nemen

overigens: beide typen servo zijn in werkelijkheid iets zwaarder, maar dat zal voor de meeste servo's in die range wel gelden

Back