Black Pajero Crawler Team ( Project)

• Topicstarter Topicstarter tommeke15
  • Startdatum Startdatum
T

tommeke15

Guest
Hallo allemaal

Nou ja ik ben eigenlijk nog helemaal een leek in het opzetten van een Project. Dus let niet op fouten of zo.

Ik zal eerst maar eens mijn verleden vertelen van me Rc wereld.

Ik ben begonnen met een bartsmit wagentje, altijd lol aan gehad maar dat was het toch niet echt :p.

Heb toen een graupner mini monster (1:20) gekocht ongeveer 3 jaar geleden. Ook wat lol mee beleefd maar vond het allemaal wat te klein.
Heb deze toen in geruild op een leuke golf 3 + aanhanger. Toen zijn me ouders gaan scheiden geen tijd meer gehad voor ermee om te gaan. Heeft toen half jaar in de doos gelegen.
Op een gegeven moment wou ik er weer verder mee maar wou niet met de golf 3 gaan rijden omdat het chassis daar nog in goede staat van was.
Heb toen via mp 2 tamiya`s gekocht tl 01 en m03l.
Daar heb ik aan leren sleutelen.
Heb me toen 2/3 tt o1`s gekocht waar onder een nieuwe bij racing paradise.
M03l is toen verkocht, de golf ook aan tamiyam03freak.
Heb in de tijd dat ik 2 rijdende tt 01`s nog een m03 gekocht met minikap die heb ik geruild met tamiyam03freak tegen een porsche cayenne.
Toen ook een tamiya xc gekocht. De porsche bleef ook maar staan en de xc vond ik toch wel erg geweldig. Wou dus de cayenne ruilen tegen een xc nou das dus ook gelukt. Had toen dus 2 XC`s en 2 tt01`s was een beetje veel heb de tt 01`s ook verkocht. Had toen dus weer geld en had zo iets 1 xc met pajero en 1 xc zonder kap. Toch nog maar kijken voor nog een xc met pajero kap. Nou die ben ik ook tegen gekomen. Via mp.

Heb dus op het moment 3 xc chassis waar ik wat mee wou doen.

Ik heb alle auto`s op de plank staan . Ook de aanhanger wat ik eens geruild heb. Heb voor de eerste xc toen een trekhaakje gemaakt. ( ps ook voor het m03 chassis) Dus had ik daar 3 jeeps staan.

Het idee om ermee te gaan crawlen was er zo wie zo al.