Black Pearl 7" HD LCD Screen

Hallo, Wie kan mij helpen met het volgende...
Ik wil graag een nieuw monitor systeem voor FPV. Momenteel vlieg ik met de nieuwe Boscam zender en ben erg aan het twijfelen om de Black Pearl 7" HD LCD Screen met diversity ontvanger te halen.
Dit puur i.v.m. compactheid en handigheid van het gehele setje. Uiteraard is de kwaliteit, zoals ik overal lees, ook geweldig.

Het enige wat me nog wel enorm aan het denken zet is het feit dat ingebouwd spul natuurlijk niet gemakkelijk vervangen kan worden.
Zou daarom de keuze voor een geheel los systeem toch beter zijn? Uiteindelijk ben je voor een losse ontvanger, accu, en FPV screen ook ongeveer 150€ kwijt.

Ik hoop dat iemand me kan helpen met deze beslissing.

Scherm is meer dan goed. Accu is prima te vervangen als je wat technische bent.
Voor mij zijn er geen reden om dit scherm niet te kopen. (behalve als je 7"te klien vind, zoals onder getekende... 10,1 is beter... ;) )

Scherm is meer dan goed. Accu is prima te vervangen als je wat technische bent.
Voor mij zijn er geen reden om dit scherm niet te kopen. (behalve als je 7"te klien vind, zoals onder getekende... 10,1 is beter... ;) )
Accu is verwisselbaar en gewoon los te koop
ajy9uvy4.jpg

Ik heb wat reviews en filmpjes bekeken en soms blijkt de Boscam met diversity het beter te doen?
Ik zie dat jij hem al in gebruik hebt... kun jij me misschien iets vertellen over het bereik?
Uiteraard goede antenne en omgeving speelt een grote rol maar ongeveer...

Daarover zit ik ook gewoon enorm te twijfelen. Of een losse setup wat betreft kwaliteit het toch beter doet dan zo;n all in one. (buiten het gemak om dan natuurlijk)

Ik heb wat reviews en filmpjes bekeken en soms blijkt de Boscam met diversity het beter te doen?
Ik zie dat jij hem al in gebruik hebt... kun jij me misschien iets vertellen over het bereik?
Uiteraard goede antenne en omgeving speelt een grote rol maar ongeveer...

Daarover zit ik ook gewoon enorm te twijfelen. Of een losse setup wat betreft kwaliteit het toch beter doet dan zo;n all in one. (buiten het gemak om dan natuurlijk)
Ik gebruik hem een maand of twee. Ik heb de 7 kanaals versie, die doet het beter met Immersion en Fatshark zenders. Ik heb de goede verhalen over de Boscam ook gelezen, maar zelf niet kunnen vergelijkwn. Op papier heeft die geloof ik een lagere resolutie, maar ik heb de pixels niet nageteld.

Bereik durf ik weinig over te zeggen, ik heb namelijk niks om mee te vergelijken en ik vlieg niet zo ver weg :D

Ik ben ee tevreden mee, maar zoals gezegd, ik ben niets anders gewend. Ik ben nog steeds wel erg happy met een display, diversity ontvanger en batterij in één compacte behuizing.

Toch lees ik op veel fora dat de 32ch versie minder goed met een Immersion zender werkt dan de 7ch versie. Het is natuurlijk lastig te vergelijken als je ze niet allebei hebt :)

Back