Blackboard v5.5 "Acrobatic" firmware?

Ik lees vaak dat mensen speciale acrobatics firmware zouden hebben, maar waar vind je die? Ik heb een vaag vermoeden dat mijn firmware misschien de reden was dat mijn quad niet door een looping heen kwam.

(Uitteraard op et einde)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht altijd dat het al in de software zat? (ik heb het nog nooit geprobeerd overigens)
Multicopter_setting.gif

Aha werkt het zo? Mijn papier is blijkbaar een beetje verouderd,
ik heb er enkel UFO mode op staan.

Alleen snap ik niet precies wat ze nu bedoelen.
"in an armed" betekend waarschijnlijk dat je dat moet doen als hij actief is,
maar je moet yaw/gas naar links onder trekken, dan disarm je hem toch ook meteen?

er staan toch 2 getalletjes? moet je waarschijnlijk eerst voorruit, en dan andere stick erbij doen;)

In acro mode krijg je wel 70% van je sticks ipv. 50% in normal mode.
Allicht dat loops daar wat strakker van worden? ;)

Interessant, hoe trek je qua besturing eigenlijk een looping? Moet je even van het gas af of juist niet? Een stick video zou hier misschien wel handig zijn ;).

Ik heb wel eens filmpjes gezien van mensen die een KK 4.7 versie in acro mode hebben (deze firmware is simpel te vinden en laden via die KK Flash Tool) en die flippen hun quad bijna op de plek, dat wil ik ook kunnen!! :cool:

Zo, vandaag mijn eerste loops en rolls er doorheen gejast. 8)
Was behoorlijk spannend, maar het ding in acro mode zetten hielp wel degelijk!
Hij werd er een heel stuk giftiger van, en de loopings duurde nu ook niet zo lang meer.
Gewoon gas erop houden en hop, het hoogte verlies was amper een meter.

Dus mijn advies aan een ieder, zet het beest in acro mode, normal is prut.
Ook gewoon vliegen is veel leuker nu, ik kan hem nu heerlijk hoeken.

Ik was alleen, dus helaas niet kunnen filmen. :(
Ik moet eigenlijk mijn gopro eens op een petje plakken.

maar die acro mode heb je alleen bij originele kk bord toch? werkt niet op hk bord volgens mij... maar heb dacht ik wel iets gelezen voor speciale acro firmware?

Klopt, in de KK Flash Tool kun je kiezen uit een aantal 4.7 firmware versies.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back