BlackHorse Pitts

Heren,

Ik heb net de Pitts van Blackhorse besteld met de volgende specs:

Wing span: 1500mm
Total Length: 1330mm
Weight: 4700g
Wing construction: CNC cut Balsa Ribs
Fuselage construction: Balsa
Stablazer/Fin construction: CNC cut Balsa Ribs
Finishing (Wing): Oracover coverd
Finishing (Fuselage): Oracover coverd
Engine (recomend): 120 4-Stroke Engine
Transmitter (recomend): 6Ch. 2.4GHz Radio system
Receiver (recomend): 6Ch. 2.4GHz Receiver
Servo (recomend): 5 x Servos

Het gaat om deze: Black Horse Pitts ARF RC Airplane /Red 1500mm

Nu heb ik nog een ZG 23cc benzinemotor op de plank liggen en dacht deze te gaan gebruiken. Het is er eentje met magneet dus wat zwaarder dan eentje met electrische ontstekeng. Gaat dit werken of wordt het toestel onnodig zwaar met daardoor negatieve effecten?

Verder nog iemand wat info over de kwaliteit van Blackhorse en dan voornamelijk dit toestel en waar ik eventueel op moet letten?

Marc

met de zg ga je geen plezier aan deze kist beleven, hij is voor bereid voor een 20cc 4T motor, die is een stuk lichter dan de zg...
als je al wat zou willen dan een 30cc dle erop

die is maar 20 gr zwaarder dan een 120 os levert 3,7 pk tegen over de 1.75 van een os
de zg levert net 2 pk en weegt 2 kilo!!!

met de zg ga je geen plezier aan deze kist beleven, hij is voor bereid voor een 20cc 4T motor, die is een stuk lichter dan de zg...
als je al wat zou willen dan een 30cc dle erop

die is maar 20 gr zwaarder dan een 120 os levert 3,7 pk tegen over de 1.75 van een os
de zg levert net 2 pk en weegt 2 kilo!!!

Bedankt voor de info Rick, ik had het eigenlijk al verwacht maar ik las op het duitse forum dat hij redelijk goed vloog met een 20cc zenoah met ontsteking en die kon nog wat gewicht in de neus gebruiken en dacht dan meteen met de 23er goed te zitten.

Maar wat extra power is nooit weg natuurlijk;)

Dan maar iets extra sparen.

Marc

Back