Blackjack Winter Series Mol 20-21 November

Rijden hier goei rijders tusse ?
En persoonlijke transponder verplicht ?

Ik heb misschien wel goesting maar ik heb nog nooit op een degelijk 1/8 circuit gerede:D Dus ga zowiezo onderaan staan dan..

olii ik doe ook mee en zo super goed ben ik ook niet. en het belangrijkste is we doen het voor de gezelligheid.(ik tenminste) en ben maar 1 jaar jonger als jou;)

Ik weet niet als ze daar leentransponders hebben. Heb je zelf geen Oli? Jij reed toch mee in de Tamiya cup?
Voor de fun gaan he! Ik ben ook niet goed, maar al doende leer je he :D
En bij de brushless heats zitten geen top mannen denk ik. De goeie rijden allemaal nitro, maar die hebben een aparte heat.

Ik weet niet als ze daar leentransponders hebben. Heb je zelf geen Oli? Jij reed toch mee in de Tamiya cup?
Voor de fun gaan he! Ik ben ook niet goed, maar al doende leer je he :D
En bij de brushless heats zitten geen top mannen denk ik. De goeie rijden allemaal nitro, maar die hebben een aparte heat.

Nowp transponder heb ik zelf ni.. Heb enkel de oude en die werkt niet op de nieuwe versie!

TamiyaCup is met leen transponders;)

Als iemand een transponderke heeft ik geef er nen nieuwe lipo voor in de plaats haha :)

Laatst bewerkt:
Mailke verzonden.

Ik zou graag meedoen , desnoods zonder transponder:p Gewoon voor de lol dan..

EDIT ; Ik doe mee!

Krikke ging eens rondhoren.. Maar van wa uur tot wa uur isda ?

SII pm..

@ RRobert ; Bwa de leeftijd maakt niet echt uit.. Ben 2de geworde in de TamiyaCup en de leeftijd was er ongeveer 10a20 jaar ouder als mij.. Ik ben een echte touringjanet dusja offroad nog niet echt kunnen testen.

Laatst bewerkt:
leeftijd zegt niks nee weet ik. owja ik weet wel 1 goede rijder sowieso dat is arno (brushlessracer) no-nitor kampioen 2010 1:8;)

Alee ik ga naar huize mogen gaan door te verslagen zijn door een vrouw:D Nuja zolang ze niet beginnen met te pakeren ist goed voor mij.

Aan iedereen die niet geweest is: Man man man, jullie hebben iets geweldig gemist :D Zaterdag zalig weer! Vandaag ook goed maar iets kouder. Dat we geen regen gehad hebben was gewoon super. De sfeer was zeer dik in orde en de verwarmde tent was zalig. Ik heb er in ieder geval van genoten. In februari ben ik er terug bij :D

allee geestig zeg! en wat was je resultaat?

Aan iedereen die niet geweest is: Man man man, jullie hebben iets geweldig gemist :D Zaterdag zalig weer! Vandaag ook goed maar iets kouder. Dat we geen regen gehad hebben was gewoon super. De sfeer was zeer dik in orde en de verwarmde tent was zalig. Ik heb er in ieder geval van genoten. In februari ben ik er terug bij :D

5e. Beetje verneukt in de laatste heat. Had versleten minipins opgelegd om minder grip te hebben en m'n setup was aangepast aan droog weer. De baan was te droog in de vorige heat, dus had ik wat dingen veranderd. Natuurlijk was tegen dan al late namiddag en lag er al condens op de track waardoor het terug glibberig was. De auto was totaal niet meer baan vast. Verkeerd gegokt dus :p (en degene voor me waren ook allemaal goede rijders)

Tamiya TRF416WorldEdition when Im at my childhood years I really and enjoyed playing Tamiya's..and now I'm still a fun of it but not playing anymore....I just in playing card games like poker, blackjack and etc...

Whahaha! This isn't going about a card game ofzoiets in diene aard. This is about an offroad competition in Belgium.

Back