Blade 120 SR Heli Advanced Swash Plate Setup

Nog heftiger hoeft die voor mij niet te worden, ik heb er nu al genoeg moeite mee:cool:
Op de Sim Phoenix gaat het vliegen met de Blade 120SR mij redelijk af, maar in het echt gaat hij alle kanten op, zoals ik met de SIM vlieg en vooral het opstijgen is mij nog niet in het echt gelukt, ik twijfel dan ook aan de afstelling van mij Blade 120SR

De functies van de sticks zijn op de SIM anders dan op de bijgeleverde zender die bij de RTF set zit.
Op de SIM bedien je met de linker stick gas en zijwaarts, en de rechter stick draaien en omhoog en omlaag, terwijl met de bijgeleverde zender die bij de set zit is het weer anders, hierbij is de linker stick voor gas en het draaien, en de rechter stick voor omhoog en omlaag en zijwaarts naar links en rechts.
Jan

Daar met je wat aan doen dan, want met mode 3 op de Sim, en mode 2 in het echt, dat gaat NOOIT wat worden....

Zet je SIM op mode 2 en dan reageren in elk geval beide "heli's" hetzelfde. Daarna zal het vast al beter gaan denk ik zo....

Dat het op de SIM beter lukt, is gewoon een teken dat SIM en "in het echt" gewoon twee verschillende dingen zijn.

Groet, Bert

Een 120sr is toch 45graden moet die niet redelijk stabiel zijn in de lucht?

een beetje een offtopic vraag maar wat is het bereik van jullie 120sr heli's ? icm een dx6i?

Back