Blade 120 Sr staartmotor defect?

• Topicstarter Topicstarter Davey040
  • Startdatum Startdatum
D

Davey040

Guest
bedankt voor de hulp!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou eerst is kijken of allebei de connectoren wel goed vastzitten(1 bij de staart en 1 bij het printplaatje)en of er niet een draadje naar het board achter de canopy los is ook goed kijken of het rode puntje op de connector bij het rode puntje zit. een SR120 kan aardig wat hebben

gr,
Dave

@Crash1000 tis in 5 in 1 unit en weet t 70 euro's..@dcb103 heb ik idd gecheckt die zitten goed en ook rood bij rood inderdaad helaas :( Tnx voor snelle reactie

Meten is weten, dit is een bekende uitspraak :idea:

Maak het stekkertje bij de motor los, haal daarna het stekkertje uit de controlunit. Pak een multiemeter en controleer of er geen draadbreuk is ontstaan. Als de motor van je vriend het ook niet doet kan dit wel eens het geval zijn, kan me niet voorstellen dat de controlunit stuks is. Anders om kun je jou motor even bij jou vriend op zijn werking controleren, doet deze het daar wel, dan zou ik zeker de oorzaak in de bedrading zoeken.

mvg Willy...

@Crash1000 tis in 5 in 1 unit en weet t 70 euro's

Zou eens op internet zoeken (ebay) vanaf 39Euro incl. verzenden voor een nieuwe 5in1 unit (als hij al uberhaunt kapot is, zou de raad om te checken bij een vriend eerst proberen).
Ik heb mijn sr120 RTF nieuw compleet gekocht voor 119,- in Nederland in een winkel dus 70euro zou ik nooit doen voor alleen de 5in1.

Groet,
Dave

Back