blade cx problemen met blade's

• Topicstarter Topicstarter kruke
  • Startdatum Startdatum
K

kruke

Guest
hallo iedereen ben net begonnen met deze hobby en na een paar crasche's een een paar blade's te moeten vervangen ben ik er eindelijk mee weg. Nu de problemen beginnen eerst kwam mijn stabilisator tegen mijn onderste blades terecht dit gaf een knetsent geluid met gevolg een crach en de blade een stuk uit (in de lucht gebeurt) na te hebben ontdekt dat het de stabilisator was heb ik deze 1 cm korter gemaakt langs beide kanten zodat deze niet meer tegen de onderste blades kan komen...dit is me gelukt om het even wicht niet te schaden. nu als ik rustig vlieg is er geen probleem maar als ik heel snel vooruit of achteruit wil gaan is het knarsent geluid er weer weet deze keer wel niet waarvan het komt.En van de blade's is nu geen stuk af in de lucht maar als hij slecht neer komt..ik denk dat mijn Outer Shaft & Main Gear is (geplooid) door de craches die ik in het begin heb gemaakt...mischien heeft hier iemand ervaring mee of raad?

Alvast bedankt voor de reacties

ik heb het al gevonden op andere forum blijkbaar was ik niet de enige met dit probleem...

Back