Blade mCP X, Eflite goes Flybarless!

Indoorvlieger

Forum veteraan
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk te zien dat E-Flite het nieuws nu ook publiekelijk gemaakt heeft. Hopelijk kunnen ze spoedig Europa leveren en hebben we de mini 3D weldra in de shop..
Van zodra we ze in stock hebben zullen we het communiceren via de sponsorcorner.

Mvg

Erg leuke heli, dit is de echte Trex100 zo te zien.
Maare : Carbon fiber main shaft ?, ik ben benieuwd hoe erg dat slijt.

149,95 bij MR Hobby:
Mr. Hobby :: Blade MCP X Micro Collective Pitch, Flybarless Heli BNF.

P.S.
Topic staat denk ik in de verkeerde rubriek aangezien het geen fixed pitch of een coaxiale heli is maar een CP

Je hebt gelijk, in alle opwinding, en omdat dit de meest logische stap lijkt na de mSR had ik hem hier geopend. Maar hij zou beter in het Flybarless topic kunnen: Flybarless - Modelbouwforum.nl

Kan een moderator dit draadje even verplaatsen aub? ;)

@joren: Ja, dat is het filmpje. De kwaliteit is iets beter als je hem direct vanaf de site van eflite download, maar je ziet wel wat de heli zou moeten kunnen.

Laatst bewerkt:
In welke moeilijkheidsgraad valt hij dan om te vliegen of heeft hij ook zelfstabiliserende eigenschappen zoals de msr?;)

Huh, 4 kanalen ?
"The Ready to Fly helicopter comes with the DX4e. This radio has been designed to be used exclusively with the mCP X and has specially incorporated software that allows you to switch back and forth between flight modes."
mcpxrtf.JPG

Ik zal hem even in heli algemeen zetten.
Past hij wat beter en ziet iedereen hem voorbij komen.
P.s. voor verzoeken van verplaatsen graag een PB sturen, ik lees veel, maar ook niet altijd alles ;)

Groetjes Eric

Vandaag hebben we hem in actie mogen zien op de beurs in Nurnberg. In de handen van een ervaren piloot is dit beestje tot veel in staat.
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, camera hadden we niet bij dus even de gsm gebruikt: (moest het niet duidelijk genoeg zijn, 2de foto is wel degelijk inverted :D)
10zbbx3.jpg

2r3vvuq.jpg

Vriendelijke groeten vanuit Nurnberg :)

Laatst bewerkt:
Back