Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan heb ik een foute helicopter. Als ik 1 keer druk en ik geef throttle dan draait de motor niet maar zie je alleen de pitch veranderen. Druk ik 3 keer dan gaat de rotor spinnen bij throttle. Staat ook in het boekje trouwens..
Welke reserve onderdelen ga ik nodig hebben als beginnende heli vlieger? Dan bestel ik die er meteen bij.
Echt niet?![]()
Geeft wel aparte decoraties, mag ik die mcpx nog effe lenen?
Daar zat ik ook al wat mee in gedachten met de vakantie-voorbereidingInderdaad goeie vraag. Mijn mCPX gaat mee op vakantie en dan is het wel handig de meest voorkomende zaken bij me te hebben.. Dus alles wat je niet met secondelijm kunt repareren![]()
Dat helpt sowieso erg goed tegen schade, vooral als het wat hoger gras is. Daarom oefen ik inverted met de mcp en pas als dat goed lukt zal ik het met de 450 proberen; wel zin aan om die laatste ook eens goed inverted te hoveren. Dat je steeds een stap verder komt, soms helaas met de nodige kosten en frustratie, maakt het heli vliegen echt een verslavende hobby. Dat van je dagelijkse fix moet hebben herken ik wel[...] alleen vliegen op een grasveldje ofzo..