Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bert eindelijk aan de echte electronische flybar
De eflite accus zijn niet echt joepie, bestel een paar hyperions of nanos
Main motor: heb je al eens gevoeld hoeveel cogging dit ding heefT?!
Voordat dat opgangis..
Hopelijk volgend indoor seizoen een BL-versie.
Jammer dat hij niet aan je verwachtingen voldoet. Kun je er niet mee terug om zeker te weten dat ie wel goed is? Ik herken het verlies van power namelijk totaal niet..
Over de rest kan ik weinig zeggen. Tís m'n eerste CP en ben er best heel gelukkig mee..
Ik ben een totale beginner maar heb de Solo Pro, Walkera V100D01 en de mCPX sinds kort en de laatste is toch echt degene die de meeste feedback geeft. Ik vrees dat er dus echt wat mis is met jouw exemplaar..
Drupje olie op motorlagers en tandwieltje.
Motor moet bij jouw nog loskomen.
Deze DX4 zender is plat basic, en dat merkt t board bij t binden.
Dan gaat ie zijn eigen voorgedefinieerde curves ed gebruiken
Lezen we binnenkort een "te koop " advertentie
Vriend wil wel zon basic zender erbij als trainer.
Ikke wil evt de heli wel,
heb je een deel van je centen weer in je zak..
Ik snap het.. Ik ben nog maar 6 weekjes bezig dus ben allang blij als ik geen schade vlieg
Hier m'n 3e vlucht met de mCPX van vanmorgen..
[URL="- E-Flite Blade mCPX 3rd flight‏[/URL]
Is dr al,
Jij zult ook echt niet met zon volledig geautiomatiseerde quadkopter moeten gaan vliegen,
zoals de parrot drone met iphone of pad, of de multiwii.
Wij zijn gewoon van de 'oude' garde, die nog hebben aangeklooit met een picco
Drupje olie op motorlagers en tandwieltje.
Motor moet bij jouw nog loskomen.
Ziet er toch heel netjes uit? Helemaal gezien je nog maar 6 weken bezig bent.
Lekker zo doorgaan, voorzichtig aan. Je merkt vanzelf wanneer je aan "meer" (vliegen, moves, andere heli, wat dan ook) toe bent.
Overigens: grappig dat je zegt helemaal niks van vermogensverlies te merken.... Je filmpje duurt iets meer dan twee minuten en ik hoor het toerental bijna per seconde dalen. En die van jou zakt ongeveer even veel in als die van mij gezien naar de vliegtijd.
Dus moet jij je geen zorgen maken, en zal er met die van mij ook niet zo heel veel mis zijn, ben ik gewoon een (met brandstofheli's verwende) zeikerd...
Groet, Bert
klassieke discussie tussen brandstof en electroben blij dat ik van beide geen verstand heb.
Merk het minder worden worden ook een klein beetje maar is absoluut niet storend.
Had dan een fatsoenlijke spekkie zender met instelbare curves ed gekocht..
2.4 ook bruikbaar voor de heli vliegschool.
Waar ik wel mee blijf zitten is dat het net is alsof er expo op zit, zo nu en dan, als je wat grotere uitslagen op de tuimelschijf geeft, reageert hij opeens onverwacht fel.
Dat HOORT zo Bert, wen je daar ook eens aan, jij als anti expo radicaal