blade mcpx bl instellingen op dx6i

Hallo wie kan mij helpen met de instellingen van een mcpx bl op een dx6i?
Heb er eentje overgenomen van iemand maar zat geen boekje meer bij, heb al op internet gekeken naar setups maar als ik die doe gaat het niet lekker.
Wie kan mee hier mee helpen?

Als je er al iets mee hebt gedaan, zal de basis er al in staan..

Wat doet de heli precies niet goed?

Ja ik denk dat ik het al weet wat het is ik heb een al bestaand model gebruikt in mijn zender. Ik heb toch nog ff verder gezocht op you tube en heb nu de stock setup voor een mcpx. Zit hier nu ook nog verschil in voor een BL? Ik bedoel de setup.

Wat deed ie niet goed als ik hem op normale mode zette dan werd pitch erg - zette ik hem terug schoot de heli meteen de lucht. Eerste schade is er al.

Laatst bewerkt:
Jari, je kan niet zomaar de instelling gebruiken die in de zender staan. Elke heli heeft zijn eigen instellingen. Altijd instellingen nalopen?

Wat bedoel je precies met fly mode

Gr Gert

Heb nu de fabrieks instellingen voor de mcpx bl maar nu is zo dat als ik de zender op F mode zet en throttle niet aanraak dan blijft ie niet op 1 hoogte hoveren. Na een paar seconde begint ie vanzelf te stijgen terwijl ik alleen maar corrigeer met aileron. Heli stijgt ook niet langzaam maar in een keer snel.

Ik heb bij mcpx alle schakelaars op nul. Ik begin met de zender aan te zetten en throttle hold er op. Daarna heli aanzetten. Throttle hold eraf en vliegen
Met F mode zet je iddle up aan en dan moet je bij pitch curve kijken wat je daar hebt staan. Waarschijnlijk 100 90 80 90 100. Leer eerst vliegen zonder iddle up.

Denk dat ik ff moet wennen aan de wentbaarheid van de bl. Met me 130x vlieg ik ook met IU
Dus moet het ook met de bl kunnen denk ik zo.

Back