Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik twijfel sterk over het wel of niet kopen van een mcpx bl en zou er graag wat info over vernemen...
Over de kwaliteit/crashbestendigheid/prestaties/... ?
Idd een beetje wind kan hij wel hebben . Relatief goede microheli , goed crashbestendig , goedkope spares . Enige minpuntje bij stock model is klein beetje tail wag die te wijten is aan het krachtige staartmotortje. Kan gemakkelijk verholpen worden door solid tail boom te plaatsen en een KBDD tail rotor of nog beter een Lynx 42 mm
Ik dacht dat omdat ik dacht dat zo een ligt klein helitje makkelijk met de wind mee gaat
En voor een 2dehands prijs?
ik vind 120 nog al veel...(wel met verzending) als hij nieuw maar 180 kost.
En ik snap ook niet echt waarom een trex 150 10 euro goedkoper is dan de bl.... maarja.
Prijs kan afhangen van eventueel geinstalleerde upgrades (alu swash of )
, hoeveel ljpootjes je er bij krijgt , hoeveel spares evt .
Hoe oud hij is , veel gevlogen , weinig . Enfin er zijn veel factoren die de prijs kunnen bepalen . Blade mcpx bl ligt nogal goed op de markt ook .
De nieuwe T rex 150 moet zich nog bewijzen .
Bieden is nooit verboden denk ik op 2de hands tenzij vaste prijs .
Als je een heli wil die niet wegwaait buiten dan moet je naar de 500 klasse gaan maar dat is een hoger budget .
Zo te zien volledig stock op de staart na , die ziet er verlengd uit . Bij de vorige mcp x (niet brushless) gaf dat meer stabiliteit .
Zo te zien zijn er ook reserve bladen en lipo's bij . Vermits de BL versie nog niet zo oud is lijkt de prijs ok .
Je moet hem natuurlijk zelf zien (dat zou ik toch doen) en vragen aan de eigenaar of hij hem kan voorvliegen .
Als je hem dan zelf zien vliegen hebt tja ... dan zijn er niet veel twijfels meer zeker .
Als je 120 euro duur vind omdat dat "maar" 60 euro goedkoper is dan nieuw, waarom koop je hem dan niet nieuw?
Nieuw heb je 1 lipootje erbij, en een stel blades met en zonder bolletjes en een ladertje and that's it...
Degene die jij daar toont ligt voor minimum 50 euro aan spares bij, ik vind 120 euro voor die heli dan ook spotgoedkoop...
Dit is de mijne, mocht ik hem verkopen ik zou hem zelfs niet laten gaan voor wat hij nieuw kost, zitten heel wat upgrades op, en die kosten ook geld...
Maar ben niet van plan om hem van de hand te doen hoor, heb veel te veel fun ermee...
Ja eigenlijk is het niet zo veel maar het lijkt gewoon veel... en het probleem is ook ik kan niet gaan kijken het is veel te ver... dus het is verzenden of niet...
Ja maar ik heb zo zin om te vliegen en met de bl kan je een aantal keer crashen voor hij kapot gaat ....
Want tegen mijn walkera weer klaar is is het zoiso nog 3 weken en dan is het ook weer school...(en zelfs dan vliegt hij misschien nog niet...