Hallo luitjes 
Ik dacht ik maak even een mCP-x ervaringen topic om lekker over je mCP-x te praten.
Bijv. je bevoordering, upgrades, etc.
Ik begin wel
Ik heb de mCP-x twee dagen geleden opgehaald bij mijn sponsor
en mijn eerste indruk Geweldig klein en ziet er gaaf uit
lipootjes laden en gaan met die banaan!
Eerst heb ik even gehooverd in de tuin om te kijken wat hij doet of hij een beetje stabiel is etc. etc.
nou 2e lipo gelijk knallen! dus ik ging lekker in de tuin heen en weer vliegen en dacht bij mezelf van "hmm dit vliegt best wel makkelijk, makkelijker dan in de simulator" dus ja... op de simulator doe ik loops, flips, hurricane, funnels, etc. dus laat ik is inverted proberen
je raad het al, heb de mCP-x inverted de grond in geboord en mijn eerste swash linkjes gebroken!!
dus nieuwe linkjes erop en weer vliegen. Ik was een beetje teleurgesteld van de korte vliegtijd
dus gelijk wat Hyperion 300mAh 25C besteld (hoop ze morgen in huis te hebben).
voor de rest is het een erg gaaf ding! ben er echt verliefd op geraakt en rag elke ochtend de huiskamer door
en als ik thuis kom van school lekker op straat stall turns maken
en met top speed voorbij knallen en natuurlijk zo nu en dan crashen
maar hij wil maar niet kapot gaan dus dat is een voordeel
heb trouwens ook nog wat reserve onderdelen besteld (voor het geval dat
)
en dat was het wel zo beetje
er komt natuurlijk wel meer, maar nu wil ik jullie verhaal wel is horen 
Filmpje van gisteren (Nu vlieg ik wat rustiger en niet zo ver weg
)
groetjes,
Jur

Ik dacht ik maak even een mCP-x ervaringen topic om lekker over je mCP-x te praten.
Bijv. je bevoordering, upgrades, etc.
Ik begin wel

Ik heb de mCP-x twee dagen geleden opgehaald bij mijn sponsor

Eerst heb ik even gehooverd in de tuin om te kijken wat hij doet of hij een beetje stabiel is etc. etc.
nou 2e lipo gelijk knallen! dus ik ging lekker in de tuin heen en weer vliegen en dacht bij mezelf van "hmm dit vliegt best wel makkelijk, makkelijker dan in de simulator" dus ja... op de simulator doe ik loops, flips, hurricane, funnels, etc. dus laat ik is inverted proberen

voor de rest is het een erg gaaf ding! ben er echt verliefd op geraakt en rag elke ochtend de huiskamer door

en dat was het wel zo beetje

Filmpje van gisteren (Nu vlieg ik wat rustiger en niet zo ver weg

groetjes,
Jur
Laatst bewerkt door een moderator: