Blade MSR-X upgrade

Hoi,

Ik heb mijn MSR-X een upgrade gegeven met onderdeeltjes van Rakonheli, ik moet zeggen hij ziet er een stuk beter uit en vliegt ook stabieler. Ik heb ook nog wat andere dingen besteld (swashplate) maar die heb ik nog niet binnen.

Groetjes,
Steve

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er leuk maar stop niet teveel geld in die spullen. Voor je het weet ben je meer dan 200-300 euro kwijt aan zo'n heli'tje terwijl je daarvoor al een 'echte' kon kopen.

Ik weet waarover ik spreek, was ook iemand die graag alles 'pimpte' met carbon en alu upgrades terwijl die het mormel enkel maar zwaarder maakten en minder crash bestendig :)

Ziet er netjes uit:)

Maar die upgrade parts is dat alleen via het buitenland bestellen..?

Nog nergens hier in NL Webshop/winkels gevonden namelijk:(

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er leuk maar stop niet teveel geld in die spullen. Voor je het weet ben je meer dan 200-300 euro kwijt aan zo'n heli'tje terwijl je daarvoor al een 'echte' kon kopen.

Ik weet waarover ik spreek, was ook iemand die graag alles 'pimpte' met carbon en alu upgrades terwijl die het mormel enkel maar zwaarder maakten en minder crash bestendig :)

Ja, je hebt gelijk hoor, maar ik zit nog in de beginnersfase en durf een echte nog niet aan, eerst nog maar wat met deze rommelen. En geld kost het zeker ja, daar ben ik nu ook wel achter ;)

Maar bedankt voor je tip: Wat zou je mij trouwens na deze aanraden, het liefst vlieg ik er ook mee buiten, want een goede plek binnen vinden is niet zo makkelijk eigenlijk. Ik zit eigenlijk aan een T-Rex 450 te denken, op de simulator heb ik deze redelijk in de hand :-)

Ziet er netjes uit:)

Maar die upgrade parts is dat alleen via het buitenland bestellen..?

Nog nergens hier in NL Webshop/winkels gevonden namelijk:(

Verstuurd van mijn GT-I9300 met TapataI

Ik heb ze via e-bay besteld, maar bij RKH en Microheli kan je ze gewoon ook bestellen on-line.

Back