Blade nano probleem

yny5yjy2.jpg

Oh ging ff mis haha maar het lampje blijft maar knipperen:( en binden lukt maar niet. .

Laatst bewerkt door een moderator:
probeer het eens op een meter of 3, 4 afstand. volgens HH is soms het signaal te sterk.
(HUH ?!?!??!! ja, inderdaad. volgens HH dus)

HH = Horizon Hobby, de fabrikant van dat ding..............:p

Nogmaals, die zeggen dus zelf: soms is het signaal uit je zender te sterk als je zender en ontvanger (je Nano dus) vlak bij elkaar hebt staan.
Dus, Nano aan de ene kant van de tafel, jij met je zender 3 meter verderop, en nog een keer proberen.......succes

Ah oke :) heb paar keer geprobeerd maar blijf toch knipperen.. ook op kamer lengte dus 7 meter..? Maar t blijft knipperen helaas..

als je een klapper hebt gemaakt kan je moederbordje ook gewoon stuk zijn. heb ik er ook nog 1 van liggen......

Dx6i maar daar is niks mis mee want heb me andere heli ook even getest :)

Heb de heli vliegend uitgezet , en vandaag wou ik ff weer vliegen dus lijk me sterk dan dat de printplaat kapot is..? :(

Jep had 1tje aan de lader gedaan maar daar deed die ook niks mee.. anders ff terug na winkel want normasl errkt die eel super , de servotjes hoor je wel werkent..

probeer eens een nieuw model aan te maken in je zender en dan nog eens binden aan dat model;)

en dan wel op een andere plaats dus niet dezelfde

Zo'n soort probleem heb ik en tijdje terug gehad met een dsm2 ladybird.
Laat de heli gewoon een nachtje zonder lipo liggen, dan zijn alle condensatoren leeg en probeer het dan nog eens.
Na 2 dagen bond mijn ladybird plots weer.
En andersinderdaad even proberen met een nieuw model geheugen.

Ik heb de lipo een nacht eraf gehad , maar deed niks

Ik heb nieuwe model er op gedaan maar deed nog niks..

Ik laat de heli wel ff paar daagjes rusten misschien dat die weer gaat leven dus ff gedult nog ( mits ik geen nieuwe ga hale:()

Dx6i maar daar is niks mis mee want heb me andere heli ook even getest :)

Heb de heli vliegend uitgezet , en vandaag wou ik ff weer vliegen dus lijk me sterk dan dat de printplaat kapot is..? :(

Nog effe doorrammen over de zender : is het een dx6i met DSMX of niet :confused:
Indien het geen DSMX is dan moet je elke keer opnieuw binden , met DSMX niet . :agrue:

Ik moet elke keer continu opnieuw binden :) maar dat doet die ineens niet meer

wat je ook kan proberen is met de antenne van de dx6 de nano aanraken tijdens het binden dit geeft in een hoop gevallen ook nog wel eens succes.

er worden verschillende manieren beschreven om te binden. Volgens mij staat in de manual, heli aan , dan gaat lampje snel knipperen dan trainer switch omhalen en zender aanzetten dan switch los en rudder naar rechts. Hier zijn de meningen nog al wat verschillend over.

Sommige mensen binden
1) heli aan tot blinken
2) trainer switch om + stick naar rechts en dan pas zender aan tot lampje aangeeft gebonden

andere hebben succes met
1) heli aan tot lampje knippert
2) trainerswitch om houden en zender aanzetten (dus geen rudder input) tot de nano reageerd.

suc6 ermee

zou gewoon de verschillende manieren proberen

Ik heb alles geprobeerd , ik hou het er wel op dat de printplaat kapot is helaas:( dat die gewoon geen singaal geeft o.i.d

Ik wacht niet tot de nano reageert om de trainer switch los te laten hoor, ik hou de trainer swicht in, zet de dx6i aan en laat na ongeveer 3 seconden los, en een seconde of twee later is hij netjes "gebonden"

Back