blade SR UH-1 huey

vraag, deze heli staat beschreven als de ideale overstap van coaxiaal naar het echte werk.
klopt dit?

ik heb de "gewone" SR (de blauwe) en heb deze al 2* begraven.
kan het zijn dat de instellingen met een RTF model rustiger zijn dan met een spectrum zender?
de gewone SR vind ik zeer onrustig en reageert vrij wild op stick bewegingen (vrij springerig).

De 120Sr heb ik ook. hiermee kan ik zo goed als alles doen wat ik wil. in de tuin leuk heen en weer vliegen, rond de parasol draaien zonder probleem. Jammer dat hij het niet wil doen met iets van wind.
Ok deze heli is vergevingsgezinder maar toch.

Op de zender DX6 zitten er een hoop instelmogelijkheden, maar eerlijk gezegd weet ik niet waar ik moet beginnen om de heli rustiger te maken.

ik zit er aan te denken om de rtf huey aan te schaffen en het nog eens te proberen.

Normaal gezien moet je niet denken dat een schaalheli gemakkelijker is ook al wordt er doorgaans rustig mee gevlogen.
Er wordt dan wel mee gevlogen door mensen die de niet schaal heli's , de trainers zal ik ze voor het gemak noemen, al heel goed onder de knie hebben .
Als ik jou was dan zou ik mijn vraag eens in algemeen heli posten want er zijn vele antwoorden . :cool:

Back