Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is een blade sr een goede keus voor een volgende stap na de blade sr 120 of zijn er nog beter altenatiefen; heb de kans om een mini titan te kopen maar denk dat te hoog is gegrepen met mijn ervaring.
Volgens mij is dit een goede stap. Ik heb mij gisteren zo'n blade SR aangeschaft. Ik had enkel met een 3-kanaals coaxial gevlogen daarvoor, dus ik ben een echte rookie. Na 2 vluchten kon ik al wat hoveren, ik leer langzaam maar zeker. Het is een zeer stabiel toestel, makkelijk te trimmen en af te stellen met de mogelijkheid hem "makker" te zetten. De bediening wordt dan minder gevoelig. Dit is zeer gunstig voor een beginnende cp-vlieger. Indien je in België woont heb ik wel een goed adres: precoshop. Zeer goede service, daar maken ze hem 100% vliegklaar. Het enige nadeel is de staart die wat wispelturig is, dit is omdat hij werkt met staartmotor, niet met riem. Maar met de goede afstelling is dit amper merkbaar.
Ook de ontvanger is perfect compatibel met een betere spektrum zender.
Dit is natuurlijk mijn mening, jouw ervaringen zijn anders dan de mijne, maar hopelijk heeft dit je wat geholpen