Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij ons gebruiken ze veel SAB bladen nu, ook ok? Hoe zit dat nu met die Kv waarden? Is nog een beetje chinees voor me.Scorpion motor: 3026-1600kv of de 1400kv variant voor extreme power.
Edge bladen zijn top, vliegen goed. maar verschil met aligns..??? tijdens 3d merk ik dat de edge bladen iets stabieler zijn. maar tijdens rondvliegen vliegen ze hetzelfde.(is wel 600mm versus 600mm)
Als je denkt veel te gaan crashen zou ik t op align blades houden zoals de 425D(!)
Links en rechts wat rondgekeken, een scorpion motor op een 500esp geeft niet veel verbetering precies.
Over die meer power daar heb ik wel iets van gezien maar ook ten koste van de vliegtijd ... of kan je een voorbeeldje geven , welke scorpion met welke accu?jawel hoor. meer power. en veeeel betrouwbaarder![]()
Niet de bling maar prestaties in de zin van beste rendement uit motor/accu combinatie.:roll:naar wat voor "verbetering" ben je op zoek dan? of wil je gewoon graag bling kopen![]()