Bladspoor Kavan Ranger???

In de hoop dat iemand mijn antwoord kan geven even een nieuw topic gestart zoekende naar dit specifieke antwoord.

Op de kop van mijn Kavan Jet-Ranger, net gerestaureerd, heb ik bijna 4 cm bladspoor????? Toen ik de heli kocht had hij (naar zeggen) jaren met een blad op de kop op zolder gestaan. (hier heb ik wel ideeën over, maar zijn dat ook de juiste?).

Ik kan via de tekeningen geen optie vinden om dat bladspoor weg te halen!

Kan iemand mij helpen?

Dank G.

In de hoop dat iemand mijn antwoord kan geven even een nieuw topic gestart zoekende naar dit specifieke antwoord.

Op de kop van mijn Kavan Jet-Ranger, net gerestaureerd, heb ik bijna 4 cm bladspoor????? Toen ik de heli kocht had hij (naar zeggen) jaren met een blad op de kop op zolder gestaan. (hier heb ik wel ideeën over, maar zijn dat ook de juiste?).

Ik kan via de tekeningen geen optie vinden om dat bladspoor weg te halen!

Kan iemand mij helpen?

Dank G.

Reeds geantwoord in je andere kavan topic: je moet stellen aan de twee stangen nr 3076 die van tuimelschijf naar mixer-armen gaan.
De derde stang 3076 (die met het knikje naar de flybar) moet zodanig staan dat de peddels neutraal staan als de pitch in hooversetting staat en de tuimelschijf horizontaal (theoretisch moet de schaar (wash-out control) de peddels nu neutraal houden, maar daar kunnen lichte afwijkingen in zitten).

Groet, Bert

Back