Dag allemaal
Is er iemand die de zwever 555+ van BMI heeft
Of info heeft over deze zwever
mvg Steve
mvg Steve
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dag allemaal
mvg Steve
Beste,
Elke brushless motor met een kv van ~1000 (model 3536 ~105gr) zal deze taak met gemak volbrengen, hierop een klapschroef 10x6 of voor hevigere klim een 11x6 en een 40A esc met een 3A-bec gevoed door een 3s lipo 1800 à 2200, gebruik wel een andere spinner (dia. 45mm).
Meer moet dat niet zijn, en vluchten van 1/2 à 3/4 uur krijg je erbij. Grtjs
goede morgen,
ik kan je alle info geven over de 555 , zowel over de zwever als de 555 wedstrijden in Belgie ( 8 datums in 2014 ) in 2013 waren er steeds een 20 tal deelnemers per wedstrijd .
Welke types servo`s adviseer jij mij? Ik denk zelf aan metalgear.
is er een verschil in de wedstrijden als het gaat om een 555+, dus een BMI met remkleppen of de 555 zonder?
Beste Jo,
Code:Welke types servo`s adviseer jij mij? Ik denk zelf aan metalgear.
We hebben goede ervaringen met de tgy 9018MG, HK 939MG, HK 929MG, allen dezelfde afmetingen, rond 13gr en metal gears.
Code:is er een verschil in de wedstrijden als het gaat om een 555+, dus een BMI met remkleppen of de 555 zonder?
Voor de 555-wedstrijden maakt men geen onderscheid welk type men gebruikt zolang de spanwijdte (2m) niet gewijzigd is.
Bij echte belangstelling , kom zeker meedoen, de sfeer en de formule zullen je zeker aanspreken, met uw gekozen aandrijving ga je zeker de limiet-hoogte van 200meter halen in minder dan ...30 sec.
Terplaatse kan je eventueel een hoogte-limiter lenen van de organiserende club of collega-deelnemer (dit wordt WEL vereist door het reglement), de geroutineerde deelnemers hebben deze zelf reeds eerder aangeschaft.
Verdere info kan u gestuurd worden door Simendewulf.
grtn. Josse
Beste Jo,
We hebben goede ervaringen met de tgy 9018MG, HK 939MG, HK 929MG, allen dezelfde afmetingen, rond 13gr en metal gears.Code:Welke types servo`s adviseer jij mij? Ik denk zelf aan metalgear.
grtn. Josse
Wij, ik bedoel Jos en mijzelf hebben geen 555 met remkleppen ( deze zijn niet goed )
Ja daar ben ik ook achter gekomen dat die remkleppen niets waard zijn. Ik stel het zeer op prijs als jij mij meer info zou kunnen verstrekken.
groetjes Jo
PS. Mijn e-mail adres heb jij nog.
groetjes Jo