bmw e36 kap

• Topicstarter Topicstarter Kasper.
  • Startdatum Startdatum
K

Kasper.

Guest
hee,

ik heb een tb-02 en ik wil er graag een nieuwe kap voor of een e30 of e36 heeft een van jullie toevallig een kap te koop voor mij???

Gr. kasper.

IK heb hem niet. Mag ik je een tip geven kijk effe op e-bay, marktplaats, speurders, 2dehans enzo....

ja ik had al ff gekeken maar ik dacht misschien dat een van jullie er een te koop had en dan kunnen jullie er ook nog wat aan verdienen

ik heb zelf een 1:1 coupe e36 en ook lang naar gezocht toen ik nog 1:10 en 1:8 autootjes reedt
nooit gevonden helaas :(

ik hoop dat jij meer geluk heb

grtz lip

maar een 1:1 is toch ware groote dan is het logies dat je iets vind

ja maar ik heb al een chassis en ik hoef er niet nog een

Lees eens gewoon goed wat er hierboven allemaal geschreven werd. ;)
Die E30 en E36 kappen zijn extreem moeilijk om te vinden. (die van de E30 zijn zelfs alleen al heel duur als ze op ebay verkocht worden)
Die wat op Marktplaats staat is dan een mooi alternatief; je koopt de hele set, houdt de body en verkoopt het chassis gewoon verder.

Los zul je die kappen immers bijna niet vinden.

dat kan natuurlijk ook
maar is er wel genoeg animo voor alleen een chassis???

en ik kan ze niet vinden op ebay kan je me een linkje sturen???

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou hier niet te lang over nadenken voor deze weg is, dit is een unieke auto en kost niet teveel, dat chassis raak je altijd weer kwijt.

@Kasper de 1:1 heb ik zelf en was toen opzoek naar een 1:10 of 1:8 kap ervan

wel jammer dat die van marktplaats 4 deurs is
van dit model hadden zein het 1:1 toen een speciale uitgave met aluminium deuren en motor kap ,koffebak en dergelijke
wat de vorige al zei het is lastig te vinden probeer het gewoon en verkoop het chassis
ikzelf heb de zoektocht opgegeven mede omdat ik niet meer met 1:10/1:8 rij

grtz lip

hee lip,

wat voor kappen had jij dan toen je met 1:10 reed???

mercedes clk gtr 1:10 met led verlichting plus werkende remlichten
een mercedes truck 1:10 ook met led verlichting
een porche 996 1:10
en een e30 kap deze is helaas gescheurd boven de wielkappen mede doordat dit uiteindelijk de enige kap was waar ik nog mee reedt

en mijn 1:8 is een apart verhaal dit is een oude f1 auto met schuimbanden
deze heb ik ooit van iemand gehad en waren geen kappen meer voor te krijgen
dit was een pb9 vond toevallig vandaag de onderdelen lijst (exploded view )

grtz lip

en ik kan ze niet vinden op ebay kan je me een linkje sturen???

Neen, dat kan ik niet. Want als je nu eens rustig leest wat ik geschreven heb, kun je eruit opmaken dat die kappen dus ZELDZAAM zijn. En ALS ze al verkocht zou worden op Ebay (wat heel af en toe eens voorkomt), dan gaan ze màkkelijk voor prijzen boven de 50 euro weg.

Back