Bnk 2010

Als je 4wd rijdt, moet je rekenen op een verhouding van 1 op 1 voor- en achterbanden, maar meestal kom je in de 4wd wel toe met 1 setje voor- en achterbanden op een wedstrijddag (exclusief trainingen natuurlijk)

Als je 4wd rijdt, moet je rekenen op een verhouding van 1 op 1 voor- en achterbanden, maar meestal kom je in de 4wd wel toe met 1 setje voor- en achterbanden op een wedstrijddag (exclusief trainingen natuurlijk)

dat wat dat natuurlijk ons stefke bedoeld is zo maar dan op de meeste piste .
behalve vlijmen daar gaat ge wel enkele setjes meer moeten gebruiken wegens de slijt daar extreem hoog is .
maar je in vergelijking met vorig jaar gaan we nog steeds goekoper uitkomen .

ik dacht dat bleu ni in mini pike 2,2 bestonden ?

edit: toch wel, excuses...

Laatst bewerkt door een moderator:
Aanbevolen bandenkeuze 4WD,
ORRA Arendonk Schum minispike yellow Schum stagger yellow Schum minispike green Schum minispike green

stagger is niet toegelaten in 4X4 klein foutje op de site!

Oei ja foutje bij copy pasten gemaakt :-) Zal straks wel aanpassen.

Toevallig dat ik dat net geupdateteteted heb als jullie erover bezig waren!

@Niels: Ik zou niet té veel op voorhand kopen, nu de bandenregel vereenvoudigd is lijkt me de kans vrij groot dat er altijd genoeg banden aanwezig zullen zijn via enkele shops (of andere piloten). Je kan ook onmogelijk een berekening maken want niemand weet hoe snel alles zal slijten op bepaalde circuits, en het hangt ook van je doelen af, en op astro dan ook nog eens van het weer...

2WD voorbanden zijn inderdaad die slim mini spikes. Zeker niet te veel van kopen, want op het droog ga je hoogstwaarschijnlijk gewoon met stagger ribs vooraan rijden. Enkel vlijmen gras gaan die 'misschien' van pas komen.

Coople

In 2010 gaat er van mijnentwege ook de mogelijkheid zijn om posters te bestellen van mijn foto's.
Meer informatie moet je maar vragen via pb of mail of in't echt.

Op fotopapier, posterpapier, of op canvas (doek).

Ideaal verjaardagskado of om uzelf te verwennen dat is nekeer iets anders dan aan uwen johnson te sloeffen.

Back