Bnk 5 op ORRA

helemaal niet .
zou liever hebben dat ze allemaal kwamen mee doen.
dan hebben we alleen al twee finales aan van echelpoelen .
stelt u dat voor zeg.
en wouter de kleine begint just he .
dan moeten die toch een beeke helpen he

Laat het uit hé zeg. :D

Verder volledig eens met de Wouter : Laat die touring-janet eens zelf sleutelen.

Inderdaad, ik moet ook zelf sleutelen. Maar langs den andere kant betaald gij ook zen auto's, packs en banden dus is da normaal da dien u gebruikt als slaaf om ook nog wa te sleutelen he. Nog efkes en ge moet zen eten voorkouwen en zen fluit vasthouden bij het pissen. :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

sleutelen is overroepen, sinds lipo en BL moet ge gewoon rijden als't uwe toer is en voor de rest ne hele dag muug zwatsen.

sleutelen is overroepen, sinds lipo en BL moet ge gewoon rijden als't uwe toer is en voor de rest ne hele dag muug zwatsen.
Indeed, 2wd is saai, ziedaar de bestaansreden van de SRC.

Maar flippo en elvo komen op leeftijd, nog eventjes en die moeten 4wd gaan rijden => sleuteltime!

allé merci e .
dan wilt da zeggen dak nen ouwe vent zen .
:D:D:D:D:D:D:D:D:D
zie uit wat gezegd of ik steek ne 4X2 in een he0X0X0X0X0X0X

Ouwe venten of Antwerpenaren.

Wouter heeft daar dus al een streepje voor op bruno
maar, Bruno is al grijzer en trouwt bijna, dus dat brengt ze toch weer op gelijke hoogte.

Weddenschappen over de data van overschakeling volgen weldra. :)

..... dan moet hij voor de rest vd maand leven op water en brood want het loon zit in B-maxen en viermaaltwee's. en naft naar Arendonk. ;-)

..... dan moet hij voor de rest vd maand leven op water en brood want het loon zit in B-maxen en viermaaltwee's. en naft naar Arendonk. ;-)

eu nee das mijne dop want der is niet veel te doen aan de dok.
vandaar dak wa meer kan gaan trainen .
en arjan als ik met de pred al meer panach heb en op de grond krijg dan gij
wat gaat dat dan geven met nen deftigge 4X2 (B4 dus) .
dan kan ik u nog af als ik op 1 hand ga staan en dan rijd:D:D:D:D:D:D:D.
ps twas vandaag goe in aarendonk alleen tweer speelde parte in de laatste finale.
en ja ik had pole en werd nog laatst :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Die naft valt mee zenne : je vergeet dat hij "circuit Arendonk" als officieel adres heeft en hij er nu woont.

Bart : je moet nog wel je sig aanpassen hé : "Deurne" moet "Arendonk" worden.

Back