BNK Kampenhout

Heerlijk close racing - ondanks regen:

Picasa-webalbums - wouter - Kampenhout

Uitzonderlijk net iets te close:

Veel treintje gereden:

Geapprecieerde inzet van vele clubleden bij de organisatie:

Slippy omstandigheden, deze mensen hebben toch panache neergelegd:

Galerij:

Dank aan Cooper voor de pics, dank aan Arjan voor het verslag dat hij hopelijk spoedig af heeft.

Coople maakt het geheel toch een stuk plezanter (en voor diegenen die de 30 naderen of gepasseerd zijn: maakt het geheel te onthouden :) ). Goeie foto's coop!!

BNK was goed verzorgd, mede dankzij de vrijwilligers die het Willy en Liliane een stuk makkelijker maken.

Off-topic: ik kan Vlijmen niet meerijden, betekent dat dat ik Bergschenhoek in de laatste reeks moet gaan kwalificeren of is er na 3 BNK's al 1 schrap?

Laatst bewerkt:
Thanks, nadeel van outdoor is de vochtigheid, voordeel is véél meer licht voor zalige fotokes. !

In de picasadinges zijn er nog foto's van clubraces, trainingen en van Chambrant zijn bootjes te vinden.

Als er mensen zijn die foto's willen op hoge kwaliteit, geef mij een seintje (en naargelang de hoeveelheid een cheeseburger).

BNK, hoe

schrijf ik me in als ik een keer een wedstrijd wil meerijden ? Ik ben al op verschillende sites geweest maar ik zie nergens een link...of moet je lid zijn van een geheime orde....?:)

schrijf ik me in als ik een keer een wedstrijd wil meerijden ? Ik ben al op verschillende sites geweest maar ik zie nergens een link...of moet je lid zijn van een geheime orde....?:)

Weet niet hoe het in nederland zit, maar ik denk dat je op z'n minst lid moet zijn van een club. Voor de rest geen geheime orde :-) In belgië moet je aangesloten zijn bij het FBA om een licentie te kopen. In NL offroad staan ze los van NOMAC dus dat hoeft dan waarschijnlijk niet.

Op voorhand inschrijven voor de race zelf is niet nodig, vandaar dat je geen link vindt... Dat is zoals elke andere open wedstrijd, gewoon op tijd zijn en inschrijven de dag zelf.

als je wil meerijden dan moet je lid zijn van een club dan kun je
al de BNK's meerijden en je hoeft niet in te schrijven of een licentie
te hebben,,zo is het in nederland (in belgie weet ik het niet?)

club's in nederland zijn
vlijmen
http://www.mvbracing.nl/

gr tom

ja toch zonde dat er zo wijnig foto's zijn van de 4wd .
allee wijnig niks alleen de prijs uitrijking .
mischien op zone422 meer te vinden .
en ja wouter had dat ook al gezien dat piloot X een stukje afsneed
en zo voor u bleef .
als gij der voor waard geweest had die geen podium gestaan en simon wel denk ik ga da is na tellen .

Coop heeft ook nooit foto's van zijn reeks/finales... Als je dat wat goed wil doen is het echt veel werk, heb ook altijd camera bij en het komt er gewoon nooit van om foto's te nemen! Dus we mogen al blij zijn dat er wat foto's zijn, zeker zo snel na de race. Volgende keer zal ik ook nog eens een poging doen, incl meer pits-actie, altijd lachen.

Klopt, we mogen blij zijn dat gij en Jeroen foto's pakken. Jimmy van oOple offert zijn eigen races ook op om goeie foto's te kunnen nemen.

Over dat afsnijden: was wel deels terecht van piloot X denk ik, ik heb zelf ook in die bocht enkele keren (per ongeluk) afgesneden, ofwel gleed ik weg over de boarding of tegen het hek, ofwel had ik (in de laatste finale) ineens overstuur en knalde ik erover.

Wachten is dan de boodschap, terug rijden zou stom zijn en hindert evt anderen nog eens. Maar een kleine pauze laten is toch wenselijk. Het kan normaal niet dat ge een fout of crash hebt, en er geen tijd mee verliest. Arjan had iets gelijkaardigs einde seizoen 2007, en kreeg een 10s penalty, dus bruno, ge komt er nog goed vanaf :-)

Back