BNK Kampenhout

ik heb geen digitaal fototoestel meer anders zouden wij er ook willen nemen.
en nen goeie zoals mijne vorige kost veel geld en dat heb ik voor de 5 keer dat ik hem gebruikt heb niet meer over.
en op dat tikje kan veel gezegd worden het was niet nodig maar afsnijden ook niet en blokken om nen team piloot te helpen ook niet of bezien ik dat verkeerd .

Coop, da's eigenlijk de schuld van chazz, want die heeft ne mail verspreid met datzelfde tekstje (behalve mijn naam dan :-)) en enkele foto's van u, zonder bronvermelding. Vandaar dat die van red rc als bron X-factory opgeven.

vreemd, daarstraks stond dat er wel onder! losers hebben dat er wsl afgegooid omdat het vol links naar rc-offroad stond.

Mijn eerste BNK was super goed meegevallen,ik zal er de volgende keer in Vlijmen zeker terug bij zijn.:twisted:
De dag ervoor had ik heel de dag kunnen trainen op een droge baan,zondag was het echter kletsnat.Dit maakte het super moeilijk om uit de bochten te kunnen wegrijden zonder uit te breken en toch nog snel te zijn.Na een beetje wennen en een paar goed tips van de meer ervaren piloten ging het toch al een stukje beter.
Ik kijk al uit naar Vlijmen !!!

de gigolo is gedoopt!!!

welkom bij het buggy gebeuren!

Willem

Met een beetje sjans (= mazzel) gaan vanaf nu alle BNK's op REDrc komen, met een link (juij) naar RC-offroad.be.

Back