BNK1 Charleroi

Ik ben lid in kampenhout omdat ik daar veel ging rijden, vooral rond BNK en GP periode, en ik het dan maar normaal vond om ook te betalen (betalen om te mogen rijden). Zoals ik ook betaal om een race mee te rijden, en voor een FBA licentie. Ik ga daarom niet op elke race mee helpen met de organisatie, of in het bestuur van het FBA zitten hé...

Zelfde in arendonk, daar maak ik me ook lid, gewoon omdat ik er geregeld eens wil kunnen rijden.

Als ik tijd heb zit ik er niks mee in om te helpen uiteraard. Maar ik heb deze winter al 5 van de 6 langenfeld races gemist, vandaar dat ik absoluut die laatste nog wou meepikken.

Dus, sorry dude, 't zal voor een andere keer zijn :-) 'k Zal de GP t-shirt extra cool maken zenne :-D

aha, ok ik ben van plan om de nieuwe Schumacher Cougar SV te kopen en zou natuurlijk een hoop tijd willen besparen om het allemaal uit te zoeken...zit eraan te denken een paar BNK wedstrijden mee te rijden...

Ok dan :-)
Atomic Carbon CR2 (ratio 2.43), speedpassion 7.5, 24/78, 4200Mah 30C lipo's (ook ni onbelangrijk want die plooier met z'n 9.5 rijdt met 40C lipo's!!!)

De plooier kan 40C lipos niet de baas, en rijdt met de oude, niet-panachende 28C lipos van LRP.

FOTOOOOOOOOOOOOOOOS

BNK 2010 - Round 1- Charleroi

_MG_2870.jpg

Petje af cooper. Foto's maken kun je als d'n beste.

Is daar al 'n award voor??

Merci gasten :-)
Ik heb met plezier foto's genomen en ik hoop dat de sfeer goed weergegeven geweest is, met een afwisseling van pits en actiefoto's.
Fotoafdrukken kan je al krijgen vanaf €3 (20cm). Vraag ernaar :)

Back