Bwah dan gaan we naar huis en komen we niet meer terug. Kunnen we ne ganse zondag aan onze Johnson sloeffen.ha dat wordt nog lachen als jullie om 10u 's avonds nog een hotel moeten gaan zoeken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bwah dan gaan we naar huis en komen we niet meer terug. Kunnen we ne ganse zondag aan onze Johnson sloeffen.ha dat wordt nog lachen als jullie om 10u 's avonds nog een hotel moeten gaan zoeken![]()
Hoe en wat dan met die term "official" in uw signature?
Op MyRcm staat 7u. Zal wel kloppen ook, aangezien de start van heat 1 al om 09.00u is!
Als er 1 ding is dat ik haat aan RC racen is het dat MUUG VROEG opstaan, en mensen die muug vroeg aankomen! ;-)
Nog veel ergerlijker zijn die mensen die daar al muug veel dagen op voorhand staan te camperen en hun sleurhutten op de meest irritante plaatsen zetten.
Mochten de HK online winkels niet bestaan, zou de service van een modelbouwgigant als Tamiya ook "legendarisch ontoereikend" zijn. Wat eigenlijk nog erger is dan de problemen met een kleine firma als Team Extreme. Probeer in de lage landen maar eens onderdelen te vinden voor de TRF501/511.
Niet dat ge veel onderdelen nodig hebt voor die TRF's natuurlijk.
Dit is trouwens één van de zaken waarover is supertevreden ben van Schumacher : de onderdelenservice.
daar mag je mij bij tellen das ook goed he.
maar dat hebt ge ook met bakken nodig met ne cat.
stukkkkkkkkkkken![]()
Euh ??? Noem eens op hoeveel ik kapot heb gereden ? Op één seizoen denk ik 2 voorarmen , één hub en één riem. Ni slecht voor ne 4wd denk ik.
Hiermee wil ik niet zeggen dat de CAT zonder problemen is, maar op gebied van echt iets kapot rijden (breken), is het een vrij betrouwbare auto gebleken .
zeg dat eens tegen de Chambrant![]()
Misschien is chambrant daarom net wel een referentie
Den enige goeie 4WD is ne yokomo :-D!!!
Den enige goeie 4WD is ne yokomo :-D!!!