Bodemplaat voor bonzer

• Topicstarter Topicstarter Hbxbonzerfan
  • Startdatum Startdatum
H

Hbxbonzerfan

Guest
Hallo, allemaal.
weet iemand een plaatje van een bodemplaat voor de bonzer (De TL-01 chassis)
Ik heb er wel een gevonden :google:maar ik moet hem in een soort van tekening zien dat ik hem in ware grote op een a4tje kan uitprinten, en daarna natekenen op het aluminium en uit slijpen.:p

Groetjes mike vermeulen

hoe bedoel je van de bodemplaat? er is geen bodemplaat bij deze auto. of wil je gewoon een beschermplaat van aluminium van voor naar achter onder de auto door laten lopen? In het geval je de het complete chassis wilt maken van aluminium wens ik je veel succes aangezien dat heel erg lastig gaat worden om alle assen van tandwielen e.d. goed uitgelijnd te krijgen.

Ik zou zeggen leg een stuk a4 op de bodem plaat, Teken af waar er een gat moet zitten en je hebt een tekening...

Groeten Jeroen

zo makkelijk is het helaas niet drenth. deze auto heeft namelijk niet gewoon een bodemplaat, maar zeg maar overdreven gezien een vierkante koker van voor naar achter waar de aandrijving en elektronica inhangt. Echter heeft deze koker allerlei oneffenheden waardoor je hem nooit en dan ook nooit netjes af kunt tekenen. Om hier een goed kopie op aluminium van de maken zal hij moeten meten meten en nog eens meten en waarschijnlijk is t dan nog niet goed. dit omdat het chassis gelijk de behuizing voor de tandwielen is. Dus simpelweg een gaatje hier en daar gaat hem niet worden geloof me. Maar mijn vraag aan hbx bonzer was of het slechts een beschermplaat aan de onderkant moest worden of een compleet chassis?..

ik neem dus aan dat het slechts een beschermplaat dient te worden?
dan kun je net zo goed een strip alu van 2 mm dik pakken van ong 6 cm breed en onder de auto maken en met een beetje buigwerk mooi vloeiend de onderkant laten volgen

Als je nu eens duidelijk zou uitleggen wat je precies wilt maken, dan kunnen we je beter helpen. Want het is volstrekt onmogelijk om voor de TL-01 uit een plaat aluminium een chassis te maken.
Wat je inderdaad wel kunt doe is een beschermplaat (skidplate) maken over de gehele onderkant...

ja dat zeg ik dus al de hele tijd maar ik krijg geen fatsoenlijk antwoord. ik heb namelijk een skidplate gehad onder mn wild dagger en dat is een eitje om te maken

Uit zijn vorige topics is jammer genoeg al wel gebleken dat hbxbonzerfan soms wat moeite heeft met begrijpend lezen :roll:.
Laten we hopen dat hij deze keer even wat duidelijker is.

Back