Bodies voor 1/12...

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Joost K., 8 dec 2004.

  1. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Hallo, ik zat even te kijken naar het aanbod in 1/12 bodies en kwam eigenlijk alleen maar kappen tegen in de trend van de Nissan GTP en de Lotec en meer van dit type kappen...

    Zijn er misschien ook andere typen kappen te krijgen? Bijv. Honda NSX, BMW en dat soort kappen die in 1/10 wel te krijgen zijn en zo ja, WAAR???

    Weet iemand dit soms???

    Greetz
    FJ...

    :evil: KHK 4EVER...
     
  2. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
  3. martinus

    martinus Guest

    Hoi,

    Bij pk-racing in dordrecht kun je meer en andere type's body's kopen BMW 320 b.v.
    Ik heb zelf ooit een porsche 911 body op mijn SP12G gehad maar de wegligging is gelijk een heel stuk minder. Maar het ziet er daarentegen wel erg gaaf uit.

    Sucses, Martin
     
  4. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Daar gaat het ook om. Als ik een wedstrijd wil rijden gaat er een andere kap op maar het wagentje wordt ook een mascotte auto dus vandaar...

    Greetz FJ

    BTW, Robo... de links gaan niet naar de sites die jij bedoeld denk ik...

    :evil: KHK 4EVER...
     
  5. mission

    mission Guest

  6. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Moet je eens uitkijken naar de Nikko evolution 1:14 bodies, die kan je ook pas maken op je 1:12
     
  7. Marijn0

    Marijn0 Guest

  8. martinus

    martinus Guest

    Hoi marijn,

    Dankj je voor de link, maar deze meneer vroeg toch echt om een ander type body. De 1:12 body's op deze link zijn alleen groep C.

    Bedankt, martin
     
  9. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Yep, daar heeft hij wel gelijk in... Voor wedstrijden komt er ook echt wel een GTP, group C kap op maar het wordt dus ook een mascotte auto voor een autoclub waar ik deel van uitmaak en dan willen we toch wel een ander type kap en het liefste een HONDA kap dus als iemand iets weet in deze trend dan hoor ik het graag...

    :evil: KHK 4EVER...
     

Deel Deze Pagina