Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waar heb ik ergens keuze uit diversen bodies.
Als ik op het internet rond kijk vind ik bij de meeste zaken maar een paar bodies. Is ergens een plaats waar ik er heel veel bij elkaar kan zien cq. bestellen? Het is voor een 1:10 electro auto.
Dat komt waarschijnlijk omdat er maar een paar modellen zijn waar de meeste rijders mee rijden. Mazda 6 in de light of speed versie zijn zeker op wedstrijd gebied het meest gebruikt. Daarnaast was de Dodge stratus populair.
Kijk op de site van de fabrikant (Protoform, Parma of Hot Bodies) als je ze wilt vergelijken.
The border en Shop Roal hebben wel een selectie online staan.
Misschien ook wel even belangrijk om erbij te melden voor welk type chassis de body is... Wat zapp442 nu aangeeft zijn de meest gebruikte bodies voor toerwagens. Dan hebben we nog de 1/12, Pro10, 2wd & 4wd buggies, Truggies, Stadium Trucks... Ehh... 1/18 ook nog in verschillende soorten...
Als het om een onroad gaat heb je een zgn 190mm body nodig. Als je een wat meer realistische body wilt moet je kijken bij Tamiya en HPI, bij veel winkels zal je die wel moeten bestellen maar zijn wel zo leverbaar.
TA-05 is idd een 190mm body... Daar zijn er echt genoeg van te krijgen maar zoals Roelof al zegt zal hij waarschijnlijk besteld moeten worden... Tamiya, HPI hebben zoals al vermeld echt véél bodies in deze maat...
my00 ik zie dat je in limburg woont.
ik woon zelf in twente dus allebij dicht bij de duitse grens.
in duitsland heb je leuke kappen voor weinig geld.
heb zelf ook een vrachtwagen body voor 25 euro gekocht(ongespoten) waar ik hem nu op pk zag staan voor 50!
je moet gewoon een keertje ergens langs gaan!