body gezocht 1/10

• Topicstarter Topicstarter badmuts20
  • Startdatum Startdatum
B

badmuts20

Guest
Hallo luitjes,

Ik ben opzoek naar de volgende body:
Het betreft een alfa 155 body.

AlfaRomeo.jpg

Als iemand weet waar deze (nog) te koop is dan verneem ik dat graag.

niemand? :roll:

Volgens mij is dit een uitgave van tamiya geweest

ha tof.
Echter niet echt in nederland en niet echt helemaal nieuw en geen decals.
Heb wel een bod uitgebracht.

Echter als iemand een nederlands adres weet met alles erbij. Dan verneem ik dit uiteraard graag.

nope.
Zal is bellen met enkele winkels of ze hem kunnen bestellen.

badmuts20 zei:
nope.
Zal is bellen met enkele winkels of ze hem kunnen bestellen.

Als je hem hebt gevonden, kun je dan hier misschien plaatsen waar, want zo'n Alfa is en blijft gruwelijk :D

Ik geef je heel weinig kans. Hij is niet meer te bestellen hoor, is een vintage body van Tamiya, je vind hem alleen op sites als ebay...

naja heb 2brothers gebeld en die zij dat deze bodies voor minimaal 100 euro over de toonbank gaan als ze nog ongespoten compleet zijn.

Dat is mij iets te duur voor ff een body.

toevallig ook een echte 155? :wink: ik heb een echte 155 1.8 twin spark 16v. ben ook op zoek naar 155 kap maar kan hem niet vinden. weet er toevallig nog wel 1 te liggen voor electro.

mvg jarno

Nou vertel maar waar die van elektro te verkrijgen is. :thumbsup: Uiteraard wel ongespoten en voor een zacht prijzie :D

is gespoten en kost iets van 40 euro met 3 andere kappen. ligt boven in de 2de hands kast van quartel in pijnacker.

mvg jarno

hm laat dan maar zitten. Op marktplaats staan ook al enekel gespoten en zien er op de foto wel redelijk uit maar of ze het in het echt ook zijn is altijd maar weer af te wachten.

Back