Body Mantis Txs

Na 2,5l brandstof te hebben gereden met mijn Mantis Txs wil ik wat aanpassingen gaan doen aan de auto:banana:. Ik zou graag een andere body willen maar dan een echte truck body, het liefste zou ik er een echte vrachtwagen body bij willen hebben. Maar als dit niet gaat passen wil ik er een body bij zoals op de foto hieronder:
images
images

Ik heb al op google gezocht maar ik kan het nog niet erg vinden omdat alle maten anders zijn vergeleken met mijn truggy. Daarom heb ik dit topic aangemaakt en ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

De specificaties van mijn Mantis Txs zijn:
• Length:550mm • Width:415mm • Wheelbase: 362-368mm • Height:190mm

Waar moeten we je mee helpen dan?

Ik geef het een erg kleine kans dat je een vrachtwagen body passend gaat krijgen. Maar als je een beetje creatief bent dan is daar altijd wel wat op te verzinnen natuurlijk. Of het staat en of het stevig is, is een tweede uiteraard.

Een short course body.. Tja dat zal vast te realiseren zijn. Of je moet heel veel geluk hebben en hier iemand treffen die hetzelfde met zijn Mantis heeft gedaan (die kans lijkt me gering) of je zult er zelf een moeten aanschaffen en kijken waar het schip strandt.

Zie het zo: passend maken kan altijd ;) Of het gemakkelijk gaat is een ander verhaal.

Waar moeten we je mee helpen dan?

Ik geef het een erg kleine kans dat je een vrachtwagen body passend gaat krijgen. Maar als je een beetje creatief bent dan is daar altijd wel wat op te verzinnen natuurlijk. Of het staat en of het stevig is, is een tweede uiteraard.

Een short course body.. Tja dat zal vast te realiseren zijn. Of je moet heel veel geluk hebben en hier iemand treffen die hetzelfde met zijn Mantis heeft gedaan (die kans lijkt me gering) of je zult er zelf een moeten aanschaffen en kijken waar het schip strandt.

Zie het zo: passend maken kan altijd ;) Of het gemakkelijk gaat is een ander verhaal.

Jullie kunnen mij helpen doormiddel van suggesties geven, misschien weten jullie of het mogelijk is of nooit te doen. Ik denk dat het richting een "short course body" loopt, ik heb er even over na gedacht maar een vrachtwagen gaat denk ik niet passen. Omdat je dan te veel aanpassingen moet doen waardoor je geen body meer overhoud:cool:. Ik moet nu alleen nog een body zien te vinden met de juiste maten.

Zijn er hier mensen die dit zelf ook hebben gedaan met hun Robitronic Mantis Txs of andere truggy's?

Back