H
Hellraiser
Guest
Hoi,
ben nieuw in het R/C-gebeuren en had verleden jaar (veel te duur) de serie Nitro Racer van Deagostini gekocht.
door tijdsgebrek heb ik het ding pas nu af :lol: (heb het nogal redelijk druk met echte auto's)
Omdat ik zelf met een Toyota Celica rijd, was ik op zoek naar een body ervan (blijken nogal moeilijk te vinden te zijn)
en heb uiteindelijk eentje op de site van Conrad gevonden.
Merk BODY HPI TOYOTA CELICA 190MM
Bestnr.: 230710 - 89
Breedte 190 mm
Wielbasis 260 mm
Prijs slechts 29,95 EUR
Incl. BTW
stuk(s)
Incl. decals en raamstickers
Wielbasis 257 mm
Breedte190 mm
HPI biedt fraaie en dynamische body´s voor sport- en racewagens uit verschillende klassen in schaal 1:10. De breedte is 190 mm en de wielbasis 257 mm. De body´s worden ongeverfd geleverd, zodat u uw creativiteit de vrije loop kunt laten.
-> Om een lang verhaal kort te maken, past deze body op de Kyosho?
Thanks!
Greetyzzz Johan
ben nieuw in het R/C-gebeuren en had verleden jaar (veel te duur) de serie Nitro Racer van Deagostini gekocht.
door tijdsgebrek heb ik het ding pas nu af :lol: (heb het nogal redelijk druk met echte auto's)
Omdat ik zelf met een Toyota Celica rijd, was ik op zoek naar een body ervan (blijken nogal moeilijk te vinden te zijn)
en heb uiteindelijk eentje op de site van Conrad gevonden.

Merk BODY HPI TOYOTA CELICA 190MM
Bestnr.: 230710 - 89
Breedte 190 mm
Wielbasis 260 mm
Prijs slechts 29,95 EUR
Incl. BTW
stuk(s)
Incl. decals en raamstickers
Wielbasis 257 mm
Breedte190 mm
HPI biedt fraaie en dynamische body´s voor sport- en racewagens uit verschillende klassen in schaal 1:10. De breedte is 190 mm en de wielbasis 257 mm. De body´s worden ongeverfd geleverd, zodat u uw creativiteit de vrije loop kunt laten.
-> Om een lang verhaal kort te maken, past deze body op de Kyosho?
Thanks!
Greetyzzz Johan