body's

Is er intresse in gespoten body's met name 1/10 190mm??

Ik wil in de toekomst gespoten body's gaan verkopen omdat ik veel reacties krijg op mijn eigen body's.

Ik zou zeggen , laat maar foto's zien .. ik kan ze altijd wel gebruiken.. kan niet zo goed spuiten :)

Hee Leuk idee,

Hoe rekenen je het hoeveel het kost? Waar doe je het mee, ik denk airbush?
Moet je gewoon dan je body naar je opsturen?

Groet Cees

Ik wil het zo gaan doen.

Ik koop body's in, diverse modellen zoals Stratus, Mazda 6 en Alfa 165
hoofdzakelijk van Protoform.
Ik spuit de body's en zet een foto ervan op internet, voor elke body staat een bedrag(body inkl. spuitwerk) als je hem mooi vind kun je hem bestellen dan stuur ik hem op.
Het motief staat vast maar een andere hoofdkleur is bespreekbaar, zoals bij de Megane i.p.v. blauw b.v. rood of paars

Rollie zei:
Ik wil het zo gaan doen.

Het motief staat vast maar een andere hoofdkleur is bespreekbaar, zoals bij de Megane i.p.v. blauw b.v. rood of paars

het lijkt erop dat hij ze gewoon standaart spuit neem ik aan?

Ik bedoel b.v. 4 of 5 verschillende motieven waarvan de kleurstelling bespreekbaar is.
Na een tijdje komen er meerdere motieven bij, de body's worden met een airbrush en spuitbussen gespoten.

zo moeilijk is het niet hoor.

als hij album zegt bedoelt hij niet het topic in het foto forum maar het album wat je in het midden van alle opties hebt (waar je ook je profiel enzo kan aanpassen)

dus hier voor de noobies onder ons :evilbat:

http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/album_pic.php?pic_id=757

( wat is er toch als ik foto's post ?? met een img tag?? ze doen het nooit :? Heel raar)

weird :S

hier op een andere plaats geupload
albumpic9qp.jpg

Je kunt inderdaad vanuit het album niet linken. Volgens mij komt dat doordat het een php-extensie is en de img-tags alleen maar kunnen omgaan met jpeg-extensies...

Back