bodysteunen

• Topicstarter Topicstarter gose
  • Startdatum Startdatum
G

gose

Guest
Hallo,
als newbie vraag ik me af of het gebruikelijk is bodysteunen in te korten.
Ze steken bij mijn TT01 zo hoog uit dat ik het geen gezicht vind, heb je een Honda NSX steken er 4 van die palen hoog bovenuit.

je kan het doen maar houd rekening met je toekomstige body die past dan vast neit meer.

de NSX is opzich een lage kap als ik mij niet vergis, heb je nog niet een oude kap of een kap van een vriend waarmee je kan kijken hoe laag hij dan ongeveer kan?
want als je ze afzaagt moet je misschien weer nieuwe kopen als je een nieuwe body heb.

jordy

bono zei:
je kan het doen maar houd rekening met je toekomstige body die past dan vast neit meer.

Dan koop je voor een paar euro een setje nieuwe steunen.....

Roelof zei:
bono zei:

Zijn die ook te verkrijgen voor de TG10 Mk1? Of zijn deze veelal universeel?

Roelof zei:
bono zei:

dan ben je weer onnodig geld aant uitgeven aan je auto terwijl je van tevoren had kunnen bedenken dat dit neit hoefde. :roll:

Die paar euro voor een plastic frame'pje zijn de kosten niet. Het is maar wat je over hebt voor een stukje uiterlijk.

Zijn ze er niet in het alu? Nergens nog gezien eigenlijk, misschien morgen ff op school rondkijken, voor wat stukjes rond alu.

Back