Boeing 747-400 LCF (Large Capacity Freigher)

Kijk, Boeing heeft nu ook een grote, net als Airbus..
747LCF2.JPG

060817b_lg.jpg

747LCF.jpg

747lcf.jpg

mooi is idd anders. lijkt wel of een 747 zijn winterjas ofzo heeft aangedaan. maar het zal wel blijken of het effectief is.

Groeten,

Ruben

Ja, lijkt inderdaad :)
Ik vind die voorkant maar niks zeg,
Als je hem dan veranderd verander hem dan helemaal zou ik zeggen

Maar dat is mijn mening :wink:
(niet dat het effect zou hebben)

Grtz mitch

Het doel is duidelijk, zie de laatste "foto" het vervoeren van rompsecties van de nieuwe 787. Is dit het antwoord van Boeing op de Airbus 380?

Theo Coenen zei:
Het doel is duidelijk, zie de laatste "foto" het vervoeren van rompsecties van de nieuwe 787. Is dit het antwoord van Boeing op de Airbus 380?

Meer een antwoord op deze, de Airbus A300B4-608ST Super Transporter
a300-airbus.jpg

Doel van deze kisten is "eigen gebruik" moeten all-over-the-world (US div locatie, Japan, Italie...) rompen vleugels en staarten ophalen om op één plek (is wel zo handig) samengebouwd te worden .... onderdeeltjes worden nu zo groot dat andere transportwijze (schip, trein, auto) niet meer lukken .....

Die airbus is net Quasimodo
Met die enorme bult op z'n rug :P

Srry moest ff

Nu weer :ontopic:

Grtz Mitch

(je hebt toch ook een boeing die de space shuttle vervoerd op z'n rug?
of is die ook aangepast?)

ik heb wel eens gehoord van die airbus super transporter. maar dat hij zoo groot was.
en ik vind dat boing met een beter idee moet kunnen komen dan dit gemodificeerde vliegtuig.
ik heb in een seri gezien dat er een vliegtuig wordt ontworpen voor een vliegtuig zo groot dat je er kleine vliegtuigen ik kan doen. lijkt me leuk

Nee Ben, dat bedoel ik niet, kijk eens wat ze op de laatste foto naar binnen schuiven....... Ok er is maar 1 rij ramen te zien, maar de naam 787 kan toch al duiden op een passagiers-jet die 800 personen kan vervoeren.

helaas theo,

heb even van de boing site genipt

Unparalleled Performance

The 787-8 Dreamliner will carry 210 - 250 passengers on routes of 8,000 to 8,500 nautical miles (14,800 to 15,700 kilometers), while the 787-9 Dreamliner will carry 250 - 290 passengers on routes of 8,600 to 8,800 nautical miles (15,900 to 16,300 km). A third 787 family member, the 787-3 Dreamliner, will accommodate 290 - 330 passengers and be optimized for routes of 3,000 to 3,500 nautical miles (5,550 to 6,500 km).

boeing heeft zijn strategie enkele jaren geleden volgens mij danig aangepast en richt zich niet meer op het vervoeren van grote aantallen personen maar op confort en luxe

groet,

vinze

De Boeing 787 "Draemliner" is meer een kist in de 737 klasse tot max 250 passagiers gaat vervoeren ..... die wel over 16.000 KM non-stop vervoerd kunnen worden ...

Ah ok, zover had ik nog niet gekeken, ik hou die dingen niet meer bij, ze gaan gewoon te snel of zijn te snel achterhaald.

Back