Ah, beetje flauw, maar de titel heb ik gejat van HK. Is een kit van 450mm die ik ga nabouwen. Nee, geen stickers erop, maar gewoon zoals jullie het van mij gewend zijn. Recht toe recht aan zonder toeters of bellen. Hier alvast de foto zoals die te koop staat voor bijna 75 euro en laat ik de setup al in huis hebben, dus dat de bouw wordt een koopje. Bovendien ben ik gecharmeerd van een Bi-plane door voornamelijk zijn vliegeigenschappen, dus daar gaan we weer.
Dit toestel heeft geen rolroeren en aangezien ik die wel graag wil hebben ga ik ze er bij mij wel opzetten. Vlieggewicht 55gr, eens kijken of ik dat kan benaderen.
Dit wordt de setup:
Voor mijn "ultra light Cub" te licht bevonden, maar wonderwel dezelfde setup als die van HK.
De dubbeldekker heeft één vlakke vleugel en één(onder) vleugel met profiel. Ik maak allebei de vleugels vlak, dit voor het lekkere rollen en rugvluchten waar ik nog steeds druk me bezig ben het goed onder de knie te krijgen.
Ik heb nu al heel veel zin in het bouwen en vliegen.
Wederom een vliegertje beneden de 250 gram. (waar blijft die subtopic?)
Helixer

Dit toestel heeft geen rolroeren en aangezien ik die wel graag wil hebben ga ik ze er bij mij wel opzetten. Vlieggewicht 55gr, eens kijken of ik dat kan benaderen.
Dit wordt de setup:

Voor mijn "ultra light Cub" te licht bevonden, maar wonderwel dezelfde setup als die van HK.
De dubbeldekker heeft één vlakke vleugel en één(onder) vleugel met profiel. Ik maak allebei de vleugels vlak, dit voor het lekkere rollen en rugvluchten waar ik nog steeds druk me bezig ben het goed onder de knie te krijgen.
Ik heb nu al heel veel zin in het bouwen en vliegen.
Wederom een vliegertje beneden de 250 gram. (waar blijft die subtopic?)
Helixer
Laatst bewerkt: