Boek(je) over het afstellen van een nitro motor

Hoi,

Wie heeft er een boekje/of weet de titel van een boekje,
waar in het afstellen van een nitro motor duidelijk staat omschreven.

Alvast bedankt voor jullie reactie,s

KlaasJan

Ik vroeg duidelijk om een BOEKJE, en niet om advies waar ik het kon vinden.

Ik zoek een boek wat ik zo eens rustig kan doorlezen als ik geen computer bij de hand heb !

dan print je het uit :| nietjes er in ... ;) dan heb je je eigen boekje

Hebben we zo`n prachtig medium, waar werkelijk alles is te vinden, is het weer niet goed ! :confused:

Als je per se een boekwerk wilt lezen. PK Racing heeft er zelf eentje. Wellicht kan je die ook los krijgen/kopen...of gewoon alle sticky's uitprinten en de info op pk racing uitprinten komt op het zelfde neer ;).

En anders heb ik nog wel een ander gewaagde oplossing voor je: ga naar de bibliotheek? ;)

We hebben een hele grote bieb maar deze heeft niet het boekje wat ik zoek.
Ik weet dat er een boekje is met afstelgegevens van een heleboel nitro motoren.

Dit boekje zoek ik, maar weet helaas niet hoe dit boekje heet.

Hoi,

Ik kan me je reactie voorstellen, maar een opmerking van "lees de stickies"
terwijl ik om een boek vraag, daar wordt ik ook niet vrolijker van.

Ik heb dan liever geen reactie als zo,n reactie.

Ik heb meer aan het advies van Snowmansion en van Roelof. bij deze bedankt voor het advies !!

KlaasJan

Afstellen is een kunst appart wat niet direct in een boekvorm te lezen is dan alleen de handleidingen die de div. fabrikanten met hun RTR kits meeleveren.

Afstellen doe je op gevoel. De klank, rook uit de uitlaat, de temperatuur en de visuele prestaties zijn daarin bepalend. Die factoren zijn moeilijk te beschrijven en moet je in de praktijk gewoon aanleren.

Afstellen is een kunst appart wat niet direct in een boekvorm te lezen is dan alleen de handleidingen die de div. fabrikanten met hun RTR kits meeleveren.

Afstellen doe je op gevoel. De klank, rook uit de uitlaat, de temperatuur en de visuele prestaties zijn daarin bepalend. Die factoren zijn moeilijk te beschrijven en moet je in de praktijk gewoon aanleren.

:worship:

Iets wat de meeste mensen nog steeds niet willen snappen .... ;)

246848cad190d80ae.jpg

Hoi KLaasJan,

Bedoel je zoiets ?

Groetjes Martin

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Martin,

Ja ik denk wel dat dit het boekje is wat ik bedoel.
Het lijkt er wel op in elk geval.

Bedankt :thumbsup:

Groet,
KJ

Back