Boeken - engelse schepen

Hallo allemaal ik lees al een lange tijd tijd forum maar heb mijzelf nog nooit bekend gemaakt en ben dus schuldig aan het vergrijp wel kennis te nemen en nog niet te hebben gedeeld.

Nu moet ik helaas wederom om kennis vragen i.p.v. te geven ik ben namelijk voor mijn volgende project op zoek naar boeken over Engelse historische schepen. Mijn volgende project is de Royal Caroline en wil dit zo goed als mogelijk uitvoeren.

Het boek Anatomy of the Ship - The Royal Yacht Caroline 1749 heb ik in mijn bezit en dit bied al een hoop informatie maar ik probeer zoveel als mogelijk informatie in te winnen.

alles voor wat betreft Engelse history over scheepsbouw of zelfs specifiek over bepaalde schepen is zeer welkom

Ik had vanmiddag dacht ik een geweldige Russische website gevonden ( http://parus.ucoz.lv/ )met een enorme hoeveelheid boeken alleen zijn deze helaas allemaal, of zo goed als allemaal, van hun server verwijderd.

Ik hoop op response.

overigens. Dit hoeven geen "echte boeken te zijn hoor" PDF formaat oid is prima.
Misschien zelfs wel beter :)

Ik heb enige tijd geleden wat boeken van Harold A Underhill onder de aandacht gebracht, zie mijn topic op historische schepen, is dit wat je bedoelt?
In deze Engelstalige boeken wordt stilgestaan bij de bouw van historische scheepsmodellen, met vele foto's en tekeningen

ow haha ik dacht HenkvanLuinen.com die zal vast niet "echt" klaas heten. zo zie je maar weer nooit iets aannemen.
Net als vooroordelen je zit vaak fout.
Berichtje heb ik overigens niet ontvangen *klaas*. Moet je nog op "verzenden" klikken? Of vind ik die reactie ergens op je website?
Ik ben zo'n internetwonder ...

helaas niet - ik zie alleen de kopie van mijn reactie naar jou. :(
het email adres wat ik je heb doorgegeven via je website zou dus wel moeten kloppen.

Profielposts: die kan iedereen lezen, op je profiel.
Conversaties: privéberichten, alleen degenen die daarvoor uitgenodigd zijn.

Laatst bewerkt:
Heb vandaag even e.e.a gecontroleerd.
De webmail op onze website werkt perfect.
Heb dat gecontroleerd door een paar test berichten te versturen door, jaja, Europa!! en naar een collega modelbouwer in Nederland.
Kopieën van berichten worden via de site NIET verstuurd.
Als je een zgn. kopie hebt gekregen in je standaard mailbox staat daar ook het antwoord bij
Dus ff goed kijken in je gewone mailbox!

Kopieën van berichten worden via de site NIET verstuurd.
toch wel :p Er is een vakje op je website wat je kunt aanvinken om een kopie naar je eigen email adres te versturen.

Dat heb ik aangeklikt.

Ik heb zojuist ook even gecontroleerd en ik heb alleen die mail. Verder staat er geen tekst in buiten mijn eigen tekst. Ik heb ook mijn spamfolder gecontroleerd en daar staat niets van jouw website.

Ik lach me rot hier.... Hoeveel berichtjes inmiddels om 1 duidelijk antwoord van elkaar te krijgen?

Het gaat allemaal zo snel in deze nieuwe wereld; alleen normale conversatie is helaas niet meer mogelijk. Kunnen we elkaar niet beter gewoon bellen? of is dat te ouderwets? :hammer: Mailen mag natuurlijk ook maar zullen we dat via een gewoon email adres doen of als je een *conversatie* start met mij via dit forum ( dat heb jij helaas uitgeschakeld )

Oké, een kopie kan als je dat vakje aanklikt.
Maar, blijft vreemd hoor!
Jan Zwart (Victory binnenste buiten verslag) kan bevestigen dat ik gisteren een aantal test mailtjes naar hem verstuurd heb en die liepen vlekkeloos.
Ook een testje naar België geeft geen problemen, is ook logisch want ik ben, zo blijkt, gewoon bereikbaar.
Ik zal mijn PB box (tijdelijk) inschakelen en je zelf een PB sturen

Internet blijft een raar medium. Ikzelf heb met dit probleem ook vele uurtjes lopen stoeien. Alles hangt samen met de manier van versturen - hoe je website is gehost -- shared via een eigen server of VPS. Het probleem ligt vaak bij de shared hosting ip's waar duizenden websites via de zelfde ip worden gehost. Veelal wordt dit door sommige mailservers als spam gemarkeerd voordat ze zelfs ook maar jouw spam folder bereiken. Daarnaast is hotmail een rare snuiter...

Ik heb je PB ontvangen ik zal er vanavond op reageren. Eerst even boterhammetjes verdienen :)

Eventuele tests met je mailserver wil ik je ook wel behulpzaam mee zijn als je dat wenst

Goed plan Danny.
Internet is inderdaad een raar fenomeen..... Hier op dit forum verdwijnen soms ook ineens uit verslagen foto's.
Mijn webmail schijnt vooralsnog te werken gezien de uitgevoerde testen, maar ik ga graag in op je uitnodiging om behulpzaam te zijn.
Ik denk dat de Russen of Aliëns dichterbij zijn dan we denken..............:eek::eek::eek: (;))

Back