Soms gaat het wel eens goed mis met accu's. Gelukkig bleef de schade hier beperkt en was verder niemand in gevaar. Of het hier om lithium accu's gaat wordt niet vertelt maar ik denk het wel afgaande op wat er gebeurt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En is dit echt of in scene gezet...
Lijkt mij het laatste.
GJ
Tik op YouTube eens LiPo battery fire in en je hebt het antwoord op je vraag.En is dit echt of in scene gezet...
Lijkt mij het laatste.
GJ
Dat vraag ik me ook al af.En is dit echt of in scene gezet...
Lijkt mij het laatste.
GJ
Dat snap ik maar als ze al branden zijn ze wel erg heet om beet te pakkenEmmer water er over gooien helpt niet. Onderdompelen in een emmer water wel. Niet dat het blust maar het beperkt de hitteontwikkeling en daarmee het mee doen aan de brand van de cellen die nog niet branden in het begin.
Als je al door de rook heen komt.Dat snap ik maar als ze al branden zijn ze wel erg heet om beet te pakken![]()
Met een lithium accu aan boord? Hetzelfde als de fiets accu en alle andere soorten lithium accu's deuren dicht houden.Hoe zit het met de tandenborstel, schroefboormachine, e.d.?