Bolspinner Corsair

Ik had deze week PSnijders die een corsair aan het bouwen is al een pb'tje gestuurd met deze vraag en ze zullen vast wel ergens te koop (heb ze nog niet gevonden of veel te klein) zijn maar nu een vraag aan de echte bouwers....

Is een bolspinner zoals te zien is op elke corsair niet zelf te maken? zo ja, hoe en welk materiaal?
Mijn pa heeft een freesbank en kan daar goed mee overweg voor bijvoorbeeld de backplate dus dat is het probeem niet zo.

Ik heb een corsair van Top Flite met een ZG62 in de neus.

Marc

Untitled Document

de 4e van onderen. die is bedoeld voor een corsair waarvan de wingspan 3cm kleiner is ( ik gok dat je de giant scale corsair bedoelt), voor dat kleine maatverschil hoef je het eigenlijk niet te laten...

en zelf maken, tja, met het juiste gereedschap, materiaal, en kennis, is alles zelf te maken natuurlijk, maar de vraag is of je over al die drie dingen beschikt, en of het kostentechnisch dan nog steeds interessant is.

thnx Danny, dat is hem inderdaad.

Maar ik ben er niet vies van om zelf iets te fabriceren. Kom geregeld materiaal tegen waarvan ik denk "dat kan ik daar en daar voor gebuiken".
Misschien dat iemand hier al eens bezig is geweest met zo'n spinner.

Marc

ik zoek er ook nog een voor mijn 1.9m corsair, tips zijn inderdaad welkom!

Krumscheid heeft er misschien ook de gewenste maat ??

Metallwaren-Krumscheid

asp-4.jpg

Back