Bonzi boten

• Topicstarter Topicstarter BigScaleBart
  • Startdatum Startdatum
B

BigScaleBart

Guest
Hallo,
Ik heb een paar vraagjes over Bonzi boten:

Zijn het een beetje goede boten, ze kosten nogal wat dus dan mag ik ook wat verwachten?
Zijn de inline 2 cylinders aan te raden of doen de 1 cylindertjes het al goed genoeg?

i know, maar ik was even benieuwd, dus...

( o,ja de oudejaarsloterij is al dichtbij hoor!!)

Zo'n bootje zou ik pas aanschaffen als ik er ook de centen voor had om hem helemaal top in te richten want anders is het wel heel erg zonde van je geld. En tja geld voor een bonzi..keep on dreaming idd ;D

het lijkt mij idd verstandiger om naar een Navicraft Adrenaline te kijken aangezien de winkans van zo'n loterij toch best wel klein is

hoi
heb even op de site van bonzi sport gekeken maar volgens mij zijn dat geen nieuwe
boten.
zijn volgens mij gerestoreerd door bonzi en voorzien nieuw spuitwerk.
boten zien er goed en degelijk uit dat moet ik wel zegen .
gr jer

heb ik dan zo liggen droomen op die site . (bonzisport)
je kunt er ver schilende boten samenstellen (nieuw)maar heb toch echt bij rtr in het (online shop)gedeelte gelezen .
- Custom build using lightly-used engine
- Never run with new custom paint
gr jer

Inderdaad Jer, het staat er (bij enkele) echt;
- This hull was painted several years ago but has never
been in the water. No clear coat.
Zullen dan wel inruilboten zijn oid. Of van bestaande klanten. Ook zij zullen wellicht de crisis voelen. Plus het feit dat er al jaren "all show & no go" wordt verkocht...

Of de romp is gewoon nooit verkocht geweest en word opnieuw aangeboden. Met een extra vermelding erbij om mailtjes als 'meneer stond deze romp 2 jaar geleden ook al niet te koop' te voorkomen..

Back