F
Frans
Guest
Hallo,
Ik heb de volgende onderdelen nodig, welke ik het liefst bij een internetshop koop waar ik met mijn credidcard kan betalen zonder paypal acount's aan hoef te maken.
Weet iemand een geschikte (internet) shop?
Boodsachoppenlijstje(Humming Bird)
- Swashplate mod (ring en bal)
- Grote GWS staart motor met propjes
- Extra steuntje voor deze staart rotor motor
- ribben om het motortje te koelen
- head stiffner(hoeft niet persee)
Het probleem wat ik heb is deze nog niet in 1 shop bij elkaar heb gezien. Heb geen zin om een paar maal verzendkosten te betalen. Verder vereiste is de mogelijkheid om met mijn credidcard te betalen zonder dat ik een paypal acount hoef te maken(rembours ook ok).
Aircraft world heeft het meest, maar die hebben geen motortjes meer,.. heb ze gemaild, maar duurt 6 weken voor ze er weer zijn.
Kent iemand een goede shop waar ik dit in 1 keer kan bestellen....?
Groeten Frans
Ik heb de volgende onderdelen nodig, welke ik het liefst bij een internetshop koop waar ik met mijn credidcard kan betalen zonder paypal acount's aan hoef te maken.
Weet iemand een geschikte (internet) shop?
Boodsachoppenlijstje(Humming Bird)
- Swashplate mod (ring en bal)
- Grote GWS staart motor met propjes
- Extra steuntje voor deze staart rotor motor
- ribben om het motortje te koelen
- head stiffner(hoeft niet persee)
Het probleem wat ik heb is deze nog niet in 1 shop bij elkaar heb gezien. Heb geen zin om een paar maal verzendkosten te betalen. Verder vereiste is de mogelijkheid om met mijn credidcard te betalen zonder dat ik een paypal acount hoef te maken(rembours ook ok).
Aircraft world heeft het meest, maar die hebben geen motortjes meer,.. heb ze gemaild, maar duurt 6 weken voor ze er weer zijn.
Kent iemand een goede shop waar ik dit in 1 keer kan bestellen....?
Groeten Frans