Book Nook N°9 - Secret Castle II by Herby63

Schouw aangekleed
IMGP6113.JPG

Veel knutselplezier :)

Nu het bedje nog, dan kunnen we slapen:):)

Hoedenplank met kleerhanger en handtas en sjaal
IMGP6120.JPG

Veel knutselplezier,

Dat wordt nog een serieuze inrichting Herman, dit gaat mooi hoor.
Thx Peter, en alle andere volgers. Zo'n Book-Nook zit inderdaad nogal volgepakt, maar het einde van het meubilair is in zicht.

Lederen zetel: frame in elkaar gelijmd , papieren templates op de rugzijde van een vel zelfklevend kunstleder gelijmd,
IMGP6121.JPG

en mooi langs de lijntjes uitgeknipt.
IMGP6122.JPG

Veel knutselplezier,

ola, dat gaat hier veel sneller dan verwacht, ik dacht dat je nog aan het rusten was en nog niet begonnen aan dit knap stukje miniatuur wereld.
kasten en de vulling ziet er waanzinnig uit.
ps, afgelopen zondag toevallig gepasseerd te Brugge , Koude Keuken, natuurlijk even tot aan de vijver gewandeld,helaas enkel wat vissers en watervogels.

@Marc w Bedankt voor de complimenten :)
Nou nog mooier, volgende keer dat je naar de Koude Keuken komt, laat je toch iets weten, dat is onze vaste vaarstek, en ik woon daar maar op een flinke boogscheut van.
Dan kom je toch een koffietje drinken of kom ik eens tot daar als we al niet afgesproken hebben met de clubleden om er te varen. (zondagmorgen).

Intussen is de zetel afgewerkt
IMGP6123a.JPG

en het wandrekje gemonteerd en van decoratie voorzien
IMGP6123b.JPG

Veel knutselplezier,

vroeg me af, of dat nu wel allemaal in die ene kamer paste.
Lekker "full house" :)
Nog wat laatste elementen gemaakt:

Balkon links met lichtarmatuur
IMGP6128.JPG

Balkon rechts
IMGP6129.JPG

wandlamp, beetje gemod, zodat de LED IN de lamp zit in plaats van er achter tegen de muur gelijmd wordt
IMGP6130.JPG

Een de trappen zijn inmiddels ook klaar
IMGP6127.JPG

Dat geeft al deze onderdelen om samen te brengen.
IMGP6131.JPG

Volgende stap wordt het aanbrengen van details tegen de muren.
Tot de volgende update (gaat lekker vlot vooruit, met die rubberlijm die lekker snel droogt).

Linker zijwand en achterwand voorzien van wat frutsels, inclusief LED-verlichting.
Het vloertje rechts werd al geplaatst om de draadjes mooi tegen de onderkant te kunnen bevestigen.

IMGP6132.JPG

IMGP6133.JPG

Veel knutselplezier,

Dat jij goed kon diorama-en wisten we al, maar dit wordt kunst!
Dank voor de lovende woorden bootjesbouwer, het is gewoon een leuk en goed uitgewerkt bouwpakketje.
Prachtige laser-cut, zonder verbrande randen, leuk plastic-lijmpje, leuke variatie in de voorziene materialen, mooi uitgewerkte en gedetailleerde handleiding...
Mijn ervaring met modelbouw helpt met een uitgebreide keuze in materieel, van klemmen, tangen tot materiaal dat normaal voor foto-ets is om het papier nauwkeurig te plooien.
En een likje verf op sommige kopse kanten van de laserdelen tilt het projectje net dat niveautje hoger. :)

Rechter zijwand voorzien van wat infrastructuur. De plaats van de onderdelen is op de wand aangeduid met fijne zwarte lijntjes. Spiegel en wasbak heb ik nadien nog wat meer naar achter moeten herpositioneren omdat ze in conflict kwamen met een scheidingswand
IMGP6135.JPG

Veel knutselplezier,

En dan kan het samenvoegen van de elementen beginnen.
Linker zijwand met achterwand, en om de stroomdraden mooi tegen de onderkant te kunnen bevestigen, ook het vloertje van de 1e verdieping gemonteerd.

IMGP6136.JPG

Veel knutselplezier,

Back