Boomlanding DLG

full

Vandaag weer eens een boomlanding geoefend...... Heel rustig precies boven in de kruin! ladder 6m, pvc pijp 5m...enz.

na 1uur 15 weer aan het vliegen met dezelfde kist zonder schade... slik, slik.....

etienne

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat lekker van Dillen. Gelukkig dat je geen schade hebt.
Leuke foto!
Neem je nu die ladder en pvc pijp als standaard uitrusting mee?

Idem dito...........Dit was de Elf, maar met de Notos ook al een keer in aanraking gekomen met een boom.

full
full

Het gekke is, ik ben zelf boomverzorger, dus als ik hem in de boom vlieg dan is dat niet zo'n groot probleem, maar... het gebeurt mij dus nooit. Wil iemand daar eens een Chaos-theorie op los laten?

Het gekke is, ik ben zelf boomverzorger, dus als ik hem in de boom vlieg dan is dat niet zo'n groot probleem, maar... het gebeurt mij dus nooit. Wil iemand daar eens een Chaos-theorie op los laten?

Ik denk dat je gewoon iets bewuster bent van de bomen om je heen om die reden. Die anderen zien enkel hun toestel

hangen in de boom

Als je DLG nog nooit in een boom heeft gehangen zijn er twee mogelijkheden:
1. je vliegt veel te weinig
2. je bent veel te voorzichting.

Groeten,

Hans

Oh je hebt een heul heul heul groot veld ;-)

Jorn ik denk dat het de zelfde oorzaak heeft als het feit dat het nooit regent als je een paraplu bij je hebt!
Loopt die rukker van een Murphy weer te etteren

jong geleerd....

full

Vandaag weer eens een boomlanding geoefend...... Heel rustig precies boven in de kruin! ladder 6m, pvc pijp 5m...enz.

na 1uur 15 weer aan het vliegen met dezelfde kist zonder schade... slik, slik.....

etienne
Dag Etienne, zeker vroeger bij de NIJAC geleerd?

Groet,
Peter

Back