Hallo Roy,
Met deze motor kun je een mono tot zo'n 60 cm goed aandrijven.
Op 3S kom je aan ruim 34000 toeren aan de prop, da's vrij veel voor een mono, voor een hydroplane/rigger/cat is dat prima.
Het rendement wordt aangegeven met 78%, de motor wordt dus flink warm (22% van de elektrische energie wordt in warmte omgezet; bij maximale belasting is dat ruim 70W), dus waterkoeling is een must!
Goedkope rompen zijn vaak niet de beste, of je moet er eentje tweedehands op de kop tikken.
Neem in ieder geval een epoxy romp, da's tenminste bestand tegen de power van een borstelloze aandrijving.
Deze romp is geschikt voor je motor, het is wél op het randje, qua grootte:
25" Fibre glass deep V hull for electric RC boat white on eBay, also Boats, Radio Control Parts Access., Radio Control Control Line, Toys Hobbies (end time 29-Dec-08 02:09:28 GMT)
Als je voor deze kiest, bestel dan gelijk de as, roer, strut en wat je nog meer nodig hebt bij deze verkoper, heb je alles gelijk compleet.
Hij heeft uiteraard meer boten, kijk maar eens.
Als je een 'goedkope' cat wilt, zou je zelfbouw kunnen overwegen, er zijn tekeningen te vinden:
[66795] bouw-catamaran en straks ook een kit van RCB.
Je regelaar lijkt mij wat te klein, om in een boot te gebruiken; de motorspecs geven 32A als maximale stroom aan, uit ervaring weet ik, dat de pieken bij het wegvaren en accelleren na een bocht wel het dubbele kunnen zijn.
Als de regelaar die pieken niet aan kan, slaat 'ie in de beveiliging, óf gaat in rook op...
Ook is de belasting in een boot continue, als je een afstelling hebt, waarbij de maximale stroom getrokken wordt, blijft dat zo tot de accu leeg is; of je regelaar dat zonder waterkoeling aan kan, betwijfel ik.
De prop hangt af van de gekozen romp, ik zou altijd (te) klein beginnen, de temperatuur van motor, regelaar (beide watergekoeld!) en accu's goed in de gaten houden en zien hoe groot je kunt/wilt gaan met de prop, met betrekking tot snelheid en vaartijd.
Groeten, Jan.