Boot keuze

Hallo,

Ik ben op zoek naar een benzine boot alleen ik heb geen flauw idee welk ik zou moeten nemen en zit ook niet echt in het boten wereldje. Ik doe tot nu toe alleen auto's en dan voornamelijk truggy's (offroad) en heb dus wel RC ervaring en doe nu +- 4 jaar aan RC. Ik heb wel ooit een
boot gehad en dat was een Aquacraft Supervee 27 Brushless alleen had ik hier niet zulke goede ervaringen mee. Ik had al wel een paar boten gevonden die ik mooi vond:

Aquacraft V24 (Vind ik 1 van de mooiste)
Aquacraft Rio 51
Venom King of Shaves

Verder hoeft de boot niet uit dit rijtje te komen maar wil wel gewoon een goede boot. Mijn budget is +- 700/800 euro en zender, ontvanger en servo's hoeven er niet bij te zitten mag wel.

Nick

stuur mij een p b tje dan stuur ik jou een email
ik ga een partij spullen uit cina inkopen
en daar sitten erg leuke benziene bootjes bij
met zenoah motoren
en die kosten maar iets van 360 euro
je moet denken in de klasse van de grote graupner bezieneboot
die worden namelijk door hun gemaakt

Als jouw eigen ervaring met een RTR niet zo goed zijn, dan zou ik zeker niet nog een keer die weg inslaan. Dat RTR spul is wel aardig, maar tegenwoordig kun je voor 600-900 euro een hele goede, goed gebouwde RTR (2e hands kopen).
een paar voorbeelden (sommige zijn reeds verkocht, maar er komen regelmatig aardige aanbiedingen voorbij);
XtremeRCboats • View topic - psr wave fighter+ nieuwe kap(wit) =VERKOCHT
XtremeRCboats • View topic - AC Razor 45
XtremeRCboats • View topic - MHZ Bandit *verkocht*
XtremeRCboats • View topic - verkocht: Bandit incl. zenoah 260 verkocht:

en voor 800 euro vind ik deze een hele scherpe aanbieding;
XtremeRCboats • View topic - nieuwe originele full carbon Stryker prijsaanpassing 2-7-09

Back