[Boot] Tekeningen gezocht van de Como of van de Sarah

Discussie in 'Tekeningen' gestart door M.axx, 27 dec 2007.

  1. M.axx

    M.axx Guest

    [Boot] Tekeningen gezocht van de Como/Sarah/Sunseeker Predator 108

    Hallo,

    Over een hele poos wil ik na mijn zeil project, die ik pas net heb gestart wil ik motorjacht erbij maken. Nu heb ik zelf al 3 motorjachten gevonden die mij erg leuk lijken om te maken, alleen kan ik nergens plannen voor vinden! Ik vraag het overigens al zo vroeg zodat ik er later niet op hoef te wachten.

    Nu is dus aan jullie de vraag of jullie weten waar ik plannen zou kunnen vinden voor een van deze drie schepen zodat ik die kan maken.

    Hieronder vind u de motorjachten die ik wel leuk vind, ik zal u zeer dankbaar zijn als u de tekeningen zou kunnen vinden. Als u overigens zelf misschien nog een zeer leuk jacht weet die ik kan maken hoor ik het graag, want ideeën zijn welkom.

    - Como // Alloy Yachts
    [​IMG]



    - Sunseeker Predator 108 // Sunseeker
    [​IMG]



    - Sarah // Amels Yachts
    [​IMG]



    Bij voorbaat dank,
    M.axx
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2007
  2. F. Werkhoven

    F. Werkhoven

    Lid geworden:
    1 dec 2007
    Berichten:
    204
    Locatie:
    Fryslān
    Hallo,

    Als je nog ideeën zoek van dit soort jachten dan heb ik nog wel een dik tijdschrift voor je. Zal nog wel een paar afbeeldingen scannen.

    Mvg, F. Werkhoven
     
  3. M.axx

    M.axx Guest

    Oké, bedankt!
     
  4. F. Werkhoven

    F. Werkhoven

    Lid geworden:
    1 dec 2007
    Berichten:
    204
    Locatie:
    Fryslān
  5. M.axx

    M.axx Guest

    Hallo,

    Erg bedankt dat u dit hebt willen inscannen, het zijn erg mooie schepen! Verder ook bedankt voor de informatie van de Sunseeker, dit is een erg mooi schip namelijk. Als iemand nou ook nog het spanten plan kan vinden van dit schip dan ben ik om.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2007

Deel Deze Pagina